Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Brand Manager RAC

Aklima Polska
Warszawa, Mokotów
13 000 zł netto (+VAT)/mies.
menedżer
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
490 dni temu

Aklima Polska Sp. z o.o. to wiodący dystrybutor najnowocześniejszych systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych światowych producentów. Nasza oferta obejmuje zaawansowane rozwiązania w zakresie kształtowania i kontroli klimatu. Zaopatrujemy naszych klientów w jednostki przemysłowe i komercyjne oraz w urządzenia do instalacji domowych (m.in. pompy ciepła, rekuperacja, systemy klimatyzacji multi split). Nasz asortyment i spektrum cenowe są wystarczająco szerokie, aby sprostać wymaganiom każdego klienta.

Wysoki nacisk kładziemy na rozwój oraz szkolenia. Posiadamy własną Akademię i centrum szkoleniowe z szeroką ofertą szkoleń skierowanych do wszystkich osób chcących zdobywać i poszerzać swoją wiedzę w szeroko rozumianym obszarze HVAC.

 

Chcesz pracować w branży HVAC i dołączyć do naszego polskiego oddziału?

Być może jesteś specjalistą, którego szukamy!

 

Nasze wolne stanowiska to Twoje możliwości! Jeśli chcesz się rozwijać, osiągać wyniki w międzynarodowej firmie, pomóc w rozwoju branży HVAC i sprawić, by życie ludzi stało się wygodniejsze, z przyjemnością powitamy Cię w zespole Aklima Polska.

 

Poszukujemy osób z doświadczeniem, gotowych podjąć pracę na stanowisku:

Brand Manager RAC
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Zadania:
  • Identyfikacja potencjalnych produktów w celu wprowadzenia ich na rynek
  • opracowywanie dokumentacji technicznej i wdrażanie nowych produktów
  • zarządzanie portfolio produktów i dostarczanie informacji o nowych i istniejących produktach zespołowi sprzedaży RAC, dystrybutorom i firmom instalacyjnym
  • szkolenia techniczne i wsparcie działu sprzedaży
  • koordynacja działań marketingowych w wybranym obszarze produktowym
  • przygotowywanie analiz, monitoring rynku oraz działań konkurencji
  • Rozwój sprzedaży prowadzonego produktu i kreowanie jego wizerunku na rynku polskim
  • Szkolenie i wspieranie handlowców w zakresie sprzedaży prowadzonego produktu
  • Przygotowywanie od strony merytorycznej materiałów technicznych, marketingowych
  • Przygotowywanie dokumentacji technicznych oraz dobór odpowiednich rozwiązań
  • Budowanie trwałych relacji z hurtowniami, firmami instalacyjnymi
  • Inicjowanie i prowadzenie projektów związanych ze sprzedażą prowadzonego produktu
  • Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych związanych z produktem
  • Współpraca z działem serwisu w celu kształtowania polityki gwarancyjnej
Wymagania:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie z branży HVAC min 2 lata
  • wiedza techniczna na temat aktualnych rozwiązań i trendów w branży HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, systemu sterowania i kontroli)
  • znajomość i zrozumienie trendów na rynku
  • kompetencje analityczne
  • myślenie strategiczne
  • znajomość MS Office w stopniu bardzo dobrym
  • znajomość języka angielskiego
  • samodzielność i umiejętność organizacji pracy
  • odpowiedzialność oraz nastawienie na osiąganie założonych celów
  • prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie 13 000 PLN netto + 23% VAT
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B
  • Prywatna opieka medyczny, ubezpieczenie na życie
  • Dużą samodzielność i odpowiedzialność w podejmowaniu decyzji
  • Dostęp do najnowszych produktów i technologii HVAC
  • Możliwość realnego rozwoju w strukturach firmy
  • Atrakcyjne szkolenia