Brygadzista

Schenker Sp. z o.o.

Kielce

5 dni temu

Brygadzista
Miejsce pracy: Kielce
Nr ref.: BRYG/2020/06/Kielce

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

 

Brygadzista to osoba odpowiedzialna za koordynację pracy terminalu, wyznaczanie i kontrolowanie zadań podległej zmiany, prowadzenie nadzoru nad procesami: skanowania, przyjęcia towaru, rozlokowania go po powierzchni terminalu i wydania zgodnie z warunkami kontraktowymi. Ściśle współpracuje z przełożonym i szefami w oddziale.

 

Złóż swoje CV, jeżeli:

  • Lubisz pracę w ciągłym ruchu,
  • Jesteś osobą kreatywną i dążącą do ciągłych zmian i ulepszania procesów,
  • Dbasz przede wszystkim o bezpieczeństwo swoje i innych, a także procesów,
  • Jesteś zorientowany na wyznaczone cele,
  • Nowe zadania to dla Ciebie okazja do rozwijania swoich umiejętności,
  • Masz uprawnienia na wózki widłowe (konieczne - UDT) oraz doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Akceptujesz pracę zmianową (na 3 zmiany),
  • Zależy Ci na stabilnym, długoterminowym zatrudnieniu,
  • Przestrzegasz w pracy standardów bezpieczeństwa,
  • Wykonujesz swoje zadanie rzetelnie i dokładnie,
  • Jesteś osobą wymagającą uczciwą i godną zaufania,
  • Znasz podstawy obsługi komputera.

Dlaczego warto z nami pracować?


Oferujemy:

Warunki zatrudnienia:

  • Praca od poniedziałku do piątku,
  • Zatrudnienie bezpośrednio przez DB Schenker (bez pośrednictwa agencji) - umowa o pracę,
  • Miejsce pracy: Długa 37, 25-650 Kielce.

Kultura i rozwój:

  • Coroczne wydarzenia - Turniej Sportowy
  • Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania
  • Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń
  • Dofinansowanie nauki – kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy)
  • Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów
  • Indywidualne szkolenie wstępne.

Benefity:

  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych – możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,
  • Dwukrotnie wyższy niż ustawowy dodatek za pracę w godzinach nocnych,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE),
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Ilona Galińska-Białas

Senior HR Business Partner

W DB Schenker pracuję od początku istnienia firmy w Polsce, czyli około 26 lat (wcześniej pracowałam w firmie PSK, która przekształciła się w Spedpol, w sumie mój staż pracy to 38 lat). Była to moja pierwsza praca, której nie zmieniłam do dziś. Na początku zajmowałam się kadrami i płacami, kolejnym ważnym etapem były rekrutacje i wprowadzenie systemu ocen dla pracowników. W 2001 roku powierzono mi stanowisko dyrektora oddziału w Kielcach. Pracowałam tam przez osiem lat, to była dla mnie ogromna możliwość rozwoju. Doświadczenie zdobyte na tym stanowisku pomogło mi bardzo, gdy wróciłam do pracy w HR. Czułam i rozumiałam oczekiwania menedżerów, potrafiłam mówić ich językiem i wreszcie od kuchni poznałam, na czym polega logistyczny biznes.

Joanna Durzyńska

Menedżer Doskonalenia Biznesu w Logistyce Kontraktowej

W DB Schenker pracuję od ośmiu lat. W tym czasie zajmowałam kilka stanowisk. Od początku mojej przygody zawodowej jestem związana z logistyką kontraktową. Pracę rozpoczęłam w magazynie logistycznym w Teresinie, a po trzech latach zostałam koordynatorem obsługi logistycznej w tej lokalizacji. Obecnie zajmuję stanowisko menedżerki doskonalenia biznesu w logistyce kontraktowej. Odpowiadam również za wspieranie rozwoju 5S (narzędzie Lean Management, które ułatwia systemowo wdrożyć ład i porządek w miejscu pracy) w krajach klastra DB Schenker North & East Europe.

Więcej

Proces rekrutacji

KrokSelekcja aplikacji
KrokPrzesłanie CV
KrokWeryfikacja CV przez dział HR
KrokRozmowa telefoniczna
KrokSpotkanie z przełożonym
KrokWitaj w DB Schenker!
Poznaj stanowisko: Brygadzista 
Brygadzista to osoba, która sprawuje nadzór nad brygadą robotników. Do głównych obowiązków tego pracownika należy, m.in.: organizacja i koordynacja pracy podległych pracowników, rozliczanie pracowników z przepracowanych godzin, koordynacja i ustalenia robót z kierownictwem, kontrola nad powierzonym mieniem przedsiębiorstwa oraz kontrola przestrzegania zasad BHP. ...
Praca Brygadzista