Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie klientów B2B oraz klienta indywidualnego na wyznaczonym obszarze geograficznym; profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów kluczowych z branży DIY; budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz dbanie o pozytywne doświadczenia...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
Twoja misja W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Będziesz...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
Zakres obowiązków: analiza danych i opracowywanie raportów na potrzeby władz Uczelni oraz jednostek i komórek organizacyjnych, zadania związane z koordynacją działań jednostek i komórek organizacyjnych w zakresie prawidłowego, rzetelnego i terminowego wprowadzania danych w systemie...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: pełnienie nadzoru nad robotami w specjalności sanitarnej, elektrycznej, pełnienie nadzoru nad realizowanymi umowami z podwykonawcami, współpraca przy opracowaniu zakresów robót na wykonanie remontów bieżących, współpraca w przygotowaniu...
Twój zakres obowiązków: sporządzanie raportów operacyjnych na potrzeby Spółki; korzystanie z baz danych (SQL) oraz pozostałych narzędzi umożliwiających sprawne i optymalne raportowanie w Spółce; analiza czynników mających wpływ na procesy sprzedażowe oraz windykacyjne zachodzące w...
Opis stanowiska Analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych; Analiza i weryfikacja sald kont rozliczeniowych z tytułu podatków (PIT, CIT, VAT), ubezpieczeń i wynagrodzeń; Udział w przygotowaniu rozliczeń podatkowych Spółki – JPK_VAT, CIT, podatek u źródła, podatek od...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
Business Performance Reporting Analyst with German
Business Performance Reporting Analyst with German
CPL JOBS Sp. z o.o.
małopolskie
praca stacjonarna
1850 dni temu
Business Performance Reporting Analyst with German
Nr ref.: JO-1903-426629
Analyst – Business Performance Reporting and Analysis with German
Tasks:
•Extraction and processing of data from various our Client Systems. •Business reports design and generation. •Building reporting solutions to Customers. •Optimizing and Automating - business reports preparation. •Data Interpretation and Analysis. •Ad-hoc report management. •Distributing reports in accordance with defined standards. •Maintaining contact with clients in English or/and German. •Maintaining high quality standards . •Independently handles incoming/outgoing communication written and verbal with customers. •Develop automated solutions for our Client process issues. •Continuous Improvement. •And other tasks defined by supervisor.
Requirements:
•Very good command of MS Excel (pivot table, analytical functions, data visualization). •Command of MS Access/ Structured Query Language will be an asset. •Command of MS SharePoint will be an asset. •Command of Visual Basic will be an asset. •Previous experience in Reporting or Finance Accounting will be an asset. •Good command over English and German (B1) •Analytical and numerical skills.
Personal Competences:
•Strong communication skills – written and verbal. •Systematic attitude to work. •Continuous Improvement mindset.
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie klientów B2B oraz klienta indywidualnego na wyznaczonym obszarze geograficznym; profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów kluczowych z branży DIY; budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz dbanie o pozytywne doświadczenia...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
Twoja misja W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Będziesz...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
Zakres obowiązków: analiza danych i opracowywanie raportów na potrzeby władz Uczelni oraz jednostek i komórek organizacyjnych, zadania związane z koordynacją działań jednostek i komórek organizacyjnych w zakresie prawidłowego, rzetelnego i terminowego wprowadzania danych w systemie...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: pełnienie nadzoru nad robotami w specjalności sanitarnej, elektrycznej, pełnienie nadzoru nad realizowanymi umowami z podwykonawcami, współpraca przy opracowaniu zakresów robót na wykonanie remontów bieżących, współpraca w przygotowaniu...
Twój zakres obowiązków: sporządzanie raportów operacyjnych na potrzeby Spółki; korzystanie z baz danych (SQL) oraz pozostałych narzędzi umożliwiających sprawne i optymalne raportowanie w Spółce; analiza czynników mających wpływ na procesy sprzedażowe oraz windykacyjne zachodzące w...
Opis stanowiska Analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych; Analiza i weryfikacja sald kont rozliczeniowych z tytułu podatków (PIT, CIT, VAT), ubezpieczeń i wynagrodzeń; Udział w przygotowaniu rozliczeń podatkowych Spółki – JPK_VAT, CIT, podatek u źródła, podatek od...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...