Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Gorzowie Wielkopolskim, poszukujemy kandydata na stanowisko:
Call Center Manager
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu konsultantów Call Center;
- Wyznaczanie celów, nadzór nad wykonaniem oraz wspieranie zespołu w ich realizacji;
- Bieżący monitoring wskaźników jakościowych i efektywnościowych;
- Dbanie o wysoki standard pracy;
- Wsparcie rozwoju oraz doskonalenie umiejętności pracowników;
- Inicjowanie i projektowanie rozwiązań mających na celu poprawę efektywności pracy zespołu oraz usprawnienie realizowanych procesów;
- Realizacja wszystkich kontraktowych KPI’s oraz budowanie długofalowych relacji z Klientami.
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe;
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego;
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku kierowniczym - zarządzanie działem telesprzedaży, telemarketingu lub call center/contact center - warunek konieczny;
- Zdolności analityczne oraz znajomość specyfiki i narzędzi raportowania efektywności;
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne;
- Motywacja do pracy i silna orientacja na realizację celów.