Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    23 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Call Center Manager

AUDIT Doradztwo Personalne
lubuskie, Gorzów Wielkopolski
praca stacjonarna
2059 dni temu

Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Gorzowie Wielkopolskim, poszukujemy kandydata na stanowisko:

Call Center Manager
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
 ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu konsultantów Call Center;
  • Wyznaczanie celów, nadzór nad wykonaniem oraz wspieranie zespołu w ich realizacji;
  • Bieżący monitoring wskaźników jakościowych i efektywnościowych;
  • Dbanie o wysoki standard pracy;
  • Wsparcie rozwoju oraz doskonalenie umiejętności pracowników;
  • Inicjowanie i projektowanie rozwiązań mających na celu poprawę efektywności pracy zespołu oraz usprawnienie realizowanych procesów;
  • Realizacja wszystkich kontraktowych KPI’s oraz budowanie długofalowych relacji z Klientami.
WYMAGANIA:
  • Wykształcenie wyższe;
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego;
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku kierowniczym - zarządzanie działem telesprzedaży, telemarketingu lub call center/contact center - warunek konieczny;
  • Zdolności analityczne oraz znajomość specyfiki i narzędzi raportowania efektywności;
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne;
  • Motywacja do pracy i silna orientacja na realizację celów.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    23 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...