Zarządzanie projektem, Call Center KPI i motywacja pracowników to dla ciebie nie tylko puste frazy, ale wiesz dokładnie, co za tym stoi? Mamy dla Ciebie idealną pracę!
Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko
Call Center Project Manager
- Odpowiedzialność za projekt, a także optymalizację i ciągły rozwój występujących procesów
- Wdrażanie i zarządzanie projektami w celu zwiększenia efektywności i wydajności
- Odpowiedzialność za osiągnięcie wszystkich ilościowych i jakościowych celów zgodnie z założeniami kontraktowymi
- Tworzenie statystyk, planowanie budżetu i prezentacje
- Zarządzanie i ciągły rozwój pracowników zespołu
- Ukończone studia biznesowe, bądź porównywalne szkolenia
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami w obsłudze klienta (min. 25-35 osób)
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami wielokanałowymi (np. czat, e-mail, telefon itp.)
- Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Znajomość technik zarządzania i narzędzi Call Center
- Doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu procesów zarządzania jakością
- Silna orientacja na usługi i obsługę klienta
- Wysoki poziom zaangażowania i proaktywności
- Pozytywna i pewna siebie postawa
- Stałe wynagrodzenie oraz bonus oparty na osiąganych wynikach
- Swoboda wdrażania własnych pomysłów w wysoce zmotywowanym zespole
- Ścisła współpraca z innymi działami
- Wymagający i wszechstronny obszar, który zachęca do kształtowania obsługi klienta dla naszego kluczowego partnera
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
- Możliwości kariery w międzynarodowej firmie
- Zaangażowany i zmotywowany Team
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
- Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
- Możliwość pracy hybrydowej
- Prywatna opieka medyczna i zniżka na siłownię
Poznaj
Competence Call Center member of TELUS International
About Us:
Excellent customer service is our passion - in 2020 Competence Call Center merged with and is now part of TELUS International. Since then, 70,000 team members have been providing the best customer service in more than 50 languages for international and well-known partners. We already employ about 500 people in our offices in Gdansk, Poland!
Who are we looking for?
Customer advisors, Digital Marketing Specialist, customer service people and many more!
Will knowing languages help me get hired?
Yes ! We are currently recruiting people who can speak one of the following languages: Czech, German, Hungarian, Romanian.
Check our offers by looking at the tabs: Call Center and Customer Service and Social Media.