Najnowsze oferty pracy

  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
Zobacz więcej ofert pracy

Call Center Project Manager

TELUS International
Gdańsk
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
848 dni temu

Zarządzanie projektem, Call Center KPI i motywacja pracowników to dla ciebie nie tylko puste frazy, ale wiesz dokładnie, co za tym stoi? Mamy dla Ciebie idealną pracę!

 

Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko

Call Center Project Manager

Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje zadania:
  • Odpowiedzialność za projekt, a także optymalizację i ciągły rozwój występujących procesów
  • Wdrażanie i zarządzanie projektami w celu zwiększenia efektywności i wydajności
  • Odpowiedzialność za osiągnięcie wszystkich ilościowych i jakościowych celów zgodnie z założeniami kontraktowymi
  • Tworzenie statystyk, planowanie budżetu i prezentacje
  • Zarządzanie i ciągły rozwój pracowników zespołu
Twój profil:
  • Ukończone studia biznesowe, bądź porównywalne szkolenia
  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami w obsłudze klienta (min. 25-35 osób)
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami wielokanałowymi (np. czat, e-mail, telefon itp.)
  • Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość technik zarządzania i narzędzi Call Center
  • Doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu procesów zarządzania jakością
  • Silna orientacja na usługi i obsługę klienta
  • Wysoki poziom zaangażowania i proaktywności
  • Pozytywna i pewna siebie postawa
Oferujemy:
  • Stałe wynagrodzenie oraz bonus oparty na osiąganych wynikach
  • Swoboda wdrażania własnych pomysłów w wysoce zmotywowanym zespole
  • Ścisła współpraca z innymi działami
  • Wymagający i wszechstronny obszar, który zachęca do kształtowania obsługi klienta dla naszego kluczowego partnera
  • Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
  • Możliwości kariery w międzynarodowej firmie
  • Zaangażowany i zmotywowany Team
  • Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
  • Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Prywatna opieka medyczna i zniżka na siłownię
 

Poznaj

Competence Call Center member of TELUS International

About Us:

Excellent customer service is our passion - in 2020 Competence Call Center merged with and is now part of TELUS International. Since then, 70,000 team members have been providing the best customer service in more than 50 languages for international and well-known partners. We already employ about 500 people in our offices in Gdansk, Poland!

Who are we looking for?

Customer advisors, Digital Marketing Specialist, customer service people and many more!

Will knowing languages help me get hired?

Yes ! We are currently recruiting people who can speak one of the following languages: Czech, German, Hungarian, Romanian.

Check our offers by looking at the tabs: Call Center and Customer Service and Social Media.

Podobne oferty

  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...