Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.
Firma naszego klienta na swoje siedziby w Niemczech, Polsce, Wielkiej Brytanii, Holandii i Szwecji. Są jednym z największych sprzedawców oraz producentów energii elektrycznej i ciepła. Oddział w Polsce to międzynarodowy dostawca usług informatycznych. Głównym celem firmy jest dostarczanie wyjątkowo ekonomicznych usług IT oraz inteligentnych rozwiązań. Usługi naszego klienta odejmują konsulting w zakresie procesów i aplikacji, projekty opracowywania i wdrażania rozwiązań programowych oraz obsługę systemów aplikacyjnych.
Poszukujemy: Critical Incident Management Officer / Problem Manager
Lokalizacja: Katowice
Twoje zadania:
- Podejmowanie i prowadzenie działań w przypadku Severity One Incidents (P1 Critical Incidents), zagrożeń i pojawianiu się słabych punktów,
- Uczestnictwo w dyżurach w przypadku usług o kluczowym znaczeniu dla biznesu (maksymalnie 9 tygodni rocznie),
- Podejmowanie i prowadzenie działań następczych po rozwiązaniu problemów,
- Przewidywanie problemów operacyjnych, programowanie i wdrożenie oraz opracowanie środków zapobiegawczych,
- Kierowanie zadaniami zespołu odpowiadającego za wydajność zarówno na miejscu, jak i zdalnie,
- Przygotowanie i ocena analiz (Problem tickets handling), wspieranie zmian i ocena ryzyka,
- Współpraca w ramach innych procesów ITIL,
- Przygotowywanie raportów i aktualizacja dokumentacji.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe informatyczne, matematyczne, przyrodnicze lub podobne,
- Doświadczenie z pakietem Microsoft Office,
- Dobra znajomość procesów i zasad ITIL V3 potwierdzona certyfikatem ITIL Foundation,
- Certyfikacja Scrum / Agile, ITIL lub COBIT będzie dodatkowym atutem,
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (przynajmniej B2),
- Gotowość do podróży służbowych,
- Proaktywne zachowanie, podejmowanie inicjatywy w celu poprawy codziennej pracy, zdolność do podejmowania decyzji, zarówno jako gracza zespołowego, jak i samodzielnego.
Co firma oferuje:
- będziesz częścią złożonego i międzynarodowego środowiska pracy,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- bonusy roczne oraz dodatki świąteczne,
- bogaty pakiet świadczeń (np. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, Karta Multisport/pakiet MyBenefit),
- świetna atmosfera w miejscu pracy (cykliczne imprezy, spotkania integracyjne),
- możliwości szkoleń i rozwój osobisty, duży budżet szkoleniowy,
- zajęcia z języka angielskiego i/lub niemieckiego,
- elastyczny i równoważony czas pracy,
- możliwość Home Office,
- elektrycznie dopasowywane biurka,
- praca w firmie skoncentrowanej na równowadze między życiem zawodowym a prywatnym.