Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Starszy specjalista ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Starszy Specjalista ds. Reklamacji

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    7 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  • Pracownik / Pracownica ds. procesu reklamacji magazynowych

    Media Expert   Łódź, ul. Jędrzejowska 43B    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Opis stanowiska przyjmowanie reklamowanych produktów oraz ich rejestracja w systemie; szczegółowa kontrola zwróconego sprzętu zgodnie z dołączoną dokumentacją; uzupełnianie danych dotyczących reklamacji w systemach magazynowych; prowadzenie procesu reklamacyjnego według obowiązujących procedur;
  • Magazynier / Magazynierka ds. obsługi zwrotów i reklamacji

    Media Expert   Łódź, ul. Jędrzejowska 43B    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Opis stanowiska fizyczne oraz systemowe przyjmowanie towaru zgłoszonego do reklamacji; analiza oraz ocena zwróconego sprzętu pod kątem jakości i ilości; rejestrowanie danych reklamacyjnych w systemach magazynowych; realizacja procesu reklamacyjnego w oparciu o aktualne instrukcje;
  • Pracownica / Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Pracownik Działu Reklamacji Gdańsk
Claims adjuster with Danish or Swedish

Claims adjuster with Danish or Swedish

ManpowerGroup Sp. z o.o.
Gdańsk
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1573 dni temu

Manpower (certificate nr 412) is a global HR leader with more than 60 years of tradition. Our company is present in 82 countries, in Poland we have 50 branches. We work with 400,000 customers a year, including small and medium-sized enterprises in all sectors, as well as the world"s largest corporations. Our services include temporary employment, recruitment of permanent staff, external employment and personal counseling.

Currently, we are looking for:

Claims adjuster with Danish or Swedish
Miejsce pracy: Gdańsk | Numer ref.: EUR/037/TMI

Duties:

  • registration (entry) of the claim in the appropriate system
  • validation of coverage in accordance with the insurance conditions / policy validation
  • cooperating with external entities on obtaining information necessary for the claim handling or establishing / supplementing reserves
  • searching recourse information and doing recourse by contacting airlines, public health insurance and other insurance companies
  • data registration and processing in the Employer"s systems
  • administrative tasks, incl. participation in the work of the team related to the month-end closing - checking the list of missing reserves and older claims, updating the status of cases, other administrative tasks related to claims handling

Requirements:

  • Very good English and Danish or Swedish (at least B2 level)
  • High accuracy and focus on details.
  • Customer service orientation and ability to work in a team
  • Ability to work analytically in a problem-solving environment

Offer:

  • Employment contract directly with our client
  • Full-time job
  • Independent position
  • Internal training program
  • The opportunity to work in international structures
 

Poznaj

ManpowerGroup

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Starszy specjalista ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Starszy Specjalista ds. Reklamacji

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    7 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  • Pracownik / Pracownica ds. procesu reklamacji magazynowych

    Media Expert   Łódź, ul. Jędrzejowska 43B    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Opis stanowiska przyjmowanie reklamowanych produktów oraz ich rejestracja w systemie; szczegółowa kontrola zwróconego sprzętu zgodnie z dołączoną dokumentacją; uzupełnianie danych dotyczących reklamacji w systemach magazynowych; prowadzenie procesu reklamacyjnego według obowiązujących procedur;
  • Magazynier / Magazynierka ds. obsługi zwrotów i reklamacji

    Media Expert   Łódź, ul. Jędrzejowska 43B    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Opis stanowiska fizyczne oraz systemowe przyjmowanie towaru zgłoszonego do reklamacji; analiza oraz ocena zwróconego sprzętu pod kątem jakości i ilości; rejestrowanie danych reklamacyjnych w systemach magazynowych; realizacja procesu reklamacyjnego w oparciu o aktualne instrukcje;
  • Pracownica / Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.