Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
  • Kierownik ds. Rozwoju Biznesu

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania na stanowisku: Rozwój biznesu skoncentrowany na wynikach finansowych oraz satysfakcji klientów; Pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje warunków oraz zawieranie umów; Realizacja polityki sprzedażowej ze szczególnym uwzględnieniem rentowności realizowanej sprzedaży; Koordynowanie i...
  • Dyrektor ds. Rozwoju Sieci

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Współpraca z kadrą zarządzającą, w tym z Zarządem, w obszarze tworzenia strategii rozwoju biznesu / sieci. Współtworzenie planów konsolidacji. Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu rozwój biznesu. Usprawnianie procesu rozwoju z nastawieniem na...
Zobacz więcej ofert pracy

Consumer Business Team Leader

Asbis Poland Sp. z o.o.
Raszyn
kierownik/koordynator
praca stacjonarna
824 dni temu

Ogłoszenie numer: 6362601, z dnia 2022-02-04

Asbis Poland spółka zależna ASBISc Enterprises PLC (GPW: ASB) - wiodący dystrybutor z VAD, OEM, i dostawca rozwiązań IT, IoT, IoT, AI w Europie Środkowo-Wschodniej, krajach regionu FSU, EMEA zaprasza do aplikowania na stanowisko

Consumer Business Team Leader

Miejsce pracy: Raszyn

 

Opis stanowiska

Misja zawodowa:

  • Poszukujemy menedżera który weźmie pełną odpowiedzialność za całkowitą sprzedaż ASBIS POLAND dla branzy konsumenckiej w Polsce.
  • Promocję, marżę, zysk brutto oraz końcowy rachunek zysków i strat dla przypisanych grup produktowych / marek własnych.
  • Menadżer będzie odpowiedzialny także za poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży. 
  • Stanowisko będzie ściśle współpracować z zespołem sprzedaży konsumenckiej, zarządzaniem produktami i planowaniem dostaw/popytu ASBIS POLAND.
  • Kandydat którego poszukujemy musi posiadać szerokie umiejętności analityczne, doskonałą ocenę biznesową, znajomość produktów oraz silne umiejętności komunikacyjne.

Zakres obowiązków: 

  • Opracowanie i wdrożenie systemu dystrybucyjnego, asortymentowego i cenowego według kanałów sprzedaży (zakresy cen rynkowych, warunki bonusowe, warunki promocyjne itp.)
  • Zdefiniowanie strategi sprzedaży, cen i promocji dla przypisanych grup produktowych marek własnych i dystrybucyjnych ASBIS.
  • Koordynacja asortymentu, cen, dystrybucji i innych rodzajów badań rynkowych dla ASBIS.
  • Zarządzanie zespołem. Wsparcie, koordynację i ocenę zadań Marketing Managera i zespołu PLSM.
  • Organizacja i kontrola procesu planowania sprzedaży w Polsce. 
  • Odpowiedzialność za planowanie sprzedaży i dostaw Spółki dla przydzielonych grup produktowych.
  • Organizacja i kontrola procesu tworzenia, wdrażania i regularnej kontroli planu notowań według klientów/kanałów sprzedaży w Polsce
  • Opracowanie i wdrożenie OGÓLNEJ strategii promocyjnej w Polsce, planu promocji zakresu ATL i BTL, w tym m.in. reklamy ATL i BTL, merchandising, lokowania POSM, zespołów demonstracyjnych w handlu detalicznym, wspólnych promocji z klientami itp.
  • Koordynacja spraw prawnych, logistycznych, adaptacyjnych i wszelkiego rodzaju innych zadań związanych z przydzielonymi grupami produktowymi.
  • Wszelkie inne zadania związane z rozwojem biznesu Spółki

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI):

  • Zysk brutto
  • Skuteczność planowania sprzedaży
  • Przychód
  • Marża brutto %
  • Udział w rynku
  • Stare zapasy towarów

Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lata.

  • Zarządzanie marką/grupą produktową w branży konsumenckiej (consumer electronics) 

  • Dobra znajomość rynków powiązanych kategorii, 

  • Doświadczenie w pracy z czołowymi graczami detalicznymi, internetowymi i dystrybutorami w POLSCE; Zarówno zarządzanie produktem, jak i doświadczenie sprzedażowe.

  • Znajomość języka angielskiego jest nam niezbędna do komunikacji z centralnym zespołem.

  • Doskonałe umiejętności negocjacyjne; umiejętności planowania krótko i długoterminowego zakupów i sprzedaży.

  • Umiejętność budowania długotrwałych produktywnych relacji z dużymi klientami detalicznymi w Polsce.

  • Koncentracja na osiągnięcie wyników, odporność na stres, cechy przywódcze, dobre umiejętności analityczne, systematyczne podejście do pracy, samodzielność i odpowiedzialności w podejmowaniu decyzji.

  • Skupienie się na ludziach, umiejętność motywacyjnego zarządzania zespołem.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu sprzętu i rozwiązań IT o najwyższych, światowych standardach. Nasz zespół to młodzi, kreatywni ludzie, których połączyło przekonanie, że innowacyjność to priorytet każdego, kto pragnie być konkurencyjny na światowych rynkach. 


Przekonaj się, że kariera w Asbis to doskonały wybór. Osoby które finalnie do nas trafiają na długo z nami pozostają :) Chcesz sprawdzić jak się u nas pracuje, skontaktuj się z dowolnym naszym pracownikiem pod numerem telefonu, który znajdziesz na stronie ASBIS POLAND.

 

Każdy pracownik jest dla nas ważny i wszyscy posiadają równe szanse, prawa i obowiązki. Chcemy, aby pracownik bez względu na wiek, płeć, pochodzenie etniczne, możliwości fizyczne, status rodzinny i przekonania czuł się dobrze w ASBIS. Stanowi to wyzwanie, gdyż firma działa w prawie 60 krajach, posiada spółki zależne i zatrudnia pracowników w 24 z nich (na koniec 2017 roku).

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
  • Kierownik ds. Rozwoju Biznesu

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania na stanowisku: Rozwój biznesu skoncentrowany na wynikach finansowych oraz satysfakcji klientów; Pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje warunków oraz zawieranie umów; Realizacja polityki sprzedażowej ze szczególnym uwzględnieniem rentowności realizowanej sprzedaży; Koordynowanie i...
  • Dyrektor ds. Rozwoju Sieci

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Współpraca z kadrą zarządzającą, w tym z Zarządem, w obszarze tworzenia strategii rozwoju biznesu / sieci. Współtworzenie planów konsolidacji. Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu rozwój biznesu. Usprawnianie procesu rozwoju z nastawieniem na...