Customer Journey Specialist
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: KL/AS/10/2018
Twoje zadania:
- wsparcie przygotowania, wdrożenie, zarządzanie, rozwój oraz optymalizację działań związanych z funkcjonowaniem produktów oraz procesów w obszarze kart płatniczych, płatności mobilnych oraz acquiring POS (terminale płatnicze)
- prowadzenie projektów/inicjatyw we współpracy z dostawcami zewnętrznymi w obszarze kart, płatności mobilnych oraz acquiring POS (terminale płatnicze)
- koordynowanie zmian w procesach/produktach we współpracy z innymi jednostkami Banku
- uczestnictwo w definiowaniu potrzeb biznesowych (lub oczekiwań klienta) dla istniejących lub nowych produktów lub usług
- zarządzanie/wsparcie w zarządzaniu umowami z dostawcami, wykonywanie i / lub koordynację procesu realizowanego zgodnie z przyjętym modelem po stronie Banku
- inicjowanie procesów optymalizacyjnych w oparciu o dokonywane bieżące analizy w celu obniżenia kosztów bądź pracochłonności
- poszukiwanie obszarów wymagających usprawnień procesowych, produktowych
Nasze oczekiwania:
- umiejętność trafnej identyfikacji problemów, analizy ich przyczyn i rekomendacji adekwatnych rozwiązań,
- umiejętność interpretacji wyników analiz,
- innowacyjność i otwartość na nowe wyzwania,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- otwartość na zmianę,
- umiejętność utrzymywania wysokiej efektywności działań pod presją czasu,
- bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel, Power Point,
- wykształcenie wyższe,
- znajomość języka angielskiego,
- znajomość rynku, trendów, stosowanych rozwiązań w zakresie kart płatniczych oraz innowacyjnych rozwiązań w obszarze płatności
- znajomość procesu vendors management
Oferujemy Ci:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Szkolenia
i programy rozwojowe - Dostęp do nowych technologii
- Premię uzależnioną od wyników
- Prywatną opiekę medyczną
- Pracowniczy program emerytalny
- Pakiet sportowy
- Kafeteryjny system benefitowy