Customer Service Manager & Sales Support (m/f)

PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK

Katowice

42 dni temu

PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w rekrutacjach kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii.

 

MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY! Najlepszych kandydatów dla naszych Zleceniodawców.Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych. 

 

Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.

 

W tym procesie naszym Partnerem jest niemiecka firma zajmująca się sprzedażą folii stosowanej przede wszystkim w branży farmaceutycznej. W firmie naszego Zleceniodawcy używanym na co dzień językiem w kontaktach z centralą w Niemczech i z Klientami na terenie całej Europy jest j. niemiecki i j. angielski.

 

W związku z rozwojem firmy, nasz Klient zdecydował się powiększyć dział wsparcia sprzedaży o dodatkową osobę, która będzie liderem obecnego zespołu.

Zapraszamy zainteresowane osoby, odpowiadające poniższym oczekiwaniom, do udziału w procesie rekrutacji na stanowisko

 

Customer Service Manager & Sales Support (m/f)
Miejsce pracy: Katowice
Numer referencyjny: KWS/PT/KAT
GŁÓWNE ZADANIA I OBOWIĄZKI:
  • Odpowiedzialność za skuteczną i efektywną pracę zespołu Customer Service i New Business Development (5 osób)
  • Kierowanie zespołem Customer Service i wspieranie go w czynnościach operacyjnych w celu osiągnięcia maksymalnej efektywności i satysfakcji klientów
  • Bezpośrednia obsługa operacyjna wybranych kluczowych klientów firmy
  • Budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami firmy, proaktywne badanie ich oczekiwań i problemów oraz sytuacji biznesowej
  • Komunikacja z dostawcami i wywieranie na nich wpływu w celu usprawnienia realizacji zamówień i optymalizacji procesów
  • Wsparcie zespołu handlowego w kluczowych projektach i przedsięwzięciach
  • Udział w wybranych targach i konferencjach branżowych
WYMAGANIA:
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia w roli lidera zespołu
  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta i/lub sprzedaży
  • Mile widziana znajomość branży opakowaniowej lub farmaceutycznej od strony producenta
  • Wyższe wykształcenie
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2/ C1
  • Mile widziana znajomość języka włoskiego
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • Zdolność do skutecznego angażowania i motywowania pracowników
  • Zorientowanie na wyniki i zdolność do skutecznego osiągania celów biznesowych
  • Umiejętność promowania innowacji i mobilizowania pracowników w procesie wprowadzania zmian
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Gotowość do okresowych wyjazdów służbowych w kraju i za granicą
CO OFERUJEMY:
  • Praca w zgranym zespole w otwartej, przyjaznej atmosferze
  • Międzynarodowe środowisko pracy (klienci z kilkunastu krajów Europy Środkowo-Wschodniej, dostawcy z kilku krajów Europy Zachodniej i Polski)
  • Ubezpieczenie Medicover
  • Ryczałt na dojazdy do pracy lub bilet miesięczny na środki komunikacji miejskiej
  • Smartfon do wykorzystania prywatnego
  • Konwersacje z języka angielskiego z lektorem – 1,5 h w każdy piątek w biurze firmy
  • Szkolenia podnoszące kompetencje (1-2 w roku)
  • Premia roczna po pierwszym pełnym roku zatrudnienia

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w języku niemieckim lub j. angielskim klikając w przycisk aplikowania. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

 

 APLIKUJ TERAZ 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.
2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl 
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.
9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.

ZGODA
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

Poznaj

PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK

PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych będących profesjonalistami w swojej branży. MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci. Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, ...
Praca Kierownik ds. Obsługi Klienta