Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Doradca klienta

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów;...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Domaniewska 52    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    22 godz.
    bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług oraz pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie / o pracę  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Herbu Oksza 26    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Praca w nowym Centrum Medycznym przy ul. Herbu Oksza 26 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług oraz pakietów medycznych. Nasze oczekiwania...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie / o pracę  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Customer Service Specialist with French

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for calls and customer...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Klientów GEODIS (telefoniczna i mailowa) Udzielanie informacji nt. usług, obsługa posprzedażowa i operacyjna Przyjmowanie zamówień, wykonywanie wycen, przygotowywanie ofert, kontakt z Klientem podczas realizacji zamówień) Kształtowanie i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Specjalista ds. Obsługi Klienta Mazowieckie
Customer Service Specialist with Finnish

Customer Service Specialist with Finnish

Foundever
mazowieckie
specjalista (mid)
umowa o pracę / zlecenie
praca zdalna
rekrutacja online
398 dni temu

Join our team at Foundever!

 

Are you looking for a job in a dynamic environment where you can develop your skills and gain experience in the outsourcing and consulting industry? We are a leading company with 1500 great people across Poland (Warsaw, Gdansk, and W@H), and now we are looking for you to join our team! 

 

Customer Service Specialist with Finnish

Customer Service Specialist with Finnish
Nr ref.: 369035

Location: full remote 

 
Your daily tasks:  
  • Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. 
  • Maintain accuracy and security of customer information on the database; 
  • Following company policies and procedures, ensuring quality;   
  • Performing daily tasks in an efficient and timely manner;   
  • Investigate, troubleshoot, and diagnose hardware and software technical issues; 
  • Stay up to date with process changes and product updates; 
  • To complete daily tasks as allocated in an efficient and timely manner
What do we expect from you?  
  • Language: Proficiency in Finnish (C1) and English (B2) 
  • Experience: Cool if you have experience in customer service;   
  • Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;   
  • Personality: Motivated and enthusiastic. Dependable, reliable and able to perform duties with minimum supervision (w@h set up).
Advantages will be:  
  • Ability to prioritize and plan;    
  • Independence AND ability to work with minimal supervision;  
  • Ability to solve problems;  
  • Attention to detail;   
  • Soft skills.
Working conditions:  
  • Type of contract you choose yourself (freelance contract for students or employment contract);  
  • Basic salary + bonuses;  
  • Working hours: 9:00 am - 17:00 pm, Monday - Friday (8 hours a day);  
  • Remote job offer 
What else should you know?  
  • Co-financing for glasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Children's Day, etc.);  
  • We offer private Medicover privacy insurance;  
  • Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle; 
  • Professional development through training and cross-location cooperation at the international level. 

 

Company Overview: 
 

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.    

 

Mission: At Foundever™, we make things simple.   

 

Put simply, our mission is to be the solutions and the team behind the best experiences for the world’s leading brands. Wherever and whenever needed.  

Go further with Foundever™ 

 

Are you ready to move your career forward? At Foundever™, you will find our call center jobs surprising. We believe in memorable associate experiences. Here, you can improve your quality of life and grow your career. 

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicant's agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Doradca klienta

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów;...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Domaniewska 52    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    22 godz.
    bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług oraz pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie / o pracę  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Herbu Oksza 26    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Praca w nowym Centrum Medycznym przy ul. Herbu Oksza 26 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług oraz pakietów medycznych. Nasze oczekiwania...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie / o pracę  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Customer Service Specialist with French

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for calls and customer...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Klientów GEODIS (telefoniczna i mailowa) Udzielanie informacji nt. usług, obsługa posprzedażowa i operacyjna Przyjmowanie zamówień, wykonywanie wycen, przygotowywanie ofert, kontakt z Klientem podczas realizacji zamówień) Kształtowanie i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.