Flügger jest obecnie jednym z największych skandynawskich dostawców farb dekoracyjnych, produktów do malowania i zabezpieczania powierzchni drewnianych, okładzin ściennych, narzędzi malarskich i środków czystości. Priorytetem dla Flügger jest dostarczanie produktów przyjaznych środowisku tworzących jednocześnie piękne i trwałe powierzchnie o wysokiej jakości. Aktualnie poszukujemy chętnych do pracy na stanowisku:
Customer Support Manager
Miejsce pracy: Gdańsk
Zadania:
- zarządzanie projektami i procesami oraz merytoryczne wsparcie pionu sprzedaży
- koordynacja prac zespołu, ustalanie zadań i priorytetów, nadzór nad ich realizacją,
- opracowywanie, wdrażanie, komunikacja i koordynacja narzędzi, procedur i informacji sprzedażowych, produktowych i organizacyjnych wśród klientów wewnętrznych i zewnętrznych
- wsparcie w tworzeniu budżetów i kontrola kosztów pionu sprzedaży i marketingu
- wsparcie zarządzania lokalami handlowymi, w tym koordynacja otwarć, przenosin, zamknięć sklepów oraz nadzór nad umowami najmu
Wymagania:
- min. 4-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w zarządzaniu projektami – warunek konieczny,
- wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane z zakresu ekonomii, marketingu, prawa),
- wiedza za zakresu marketingu oraz zrozumienie jego wpływu na wyniki biznesowe,
- znajomość prawnych aspektów sprzedaży, marketingu, zarzadzania nieruchomościami itp.
- orientacja na cel poprzez pracę z KPI oraz zrozumienie analiz biznesowych,
- zaawansowana znajomość pakietu Ms Office (Excel, PowerPoint)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- doskonałe umiejętności organizacyjne,
- wysoka komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych.
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- pracę w miłej atmosferze w profesjonalnym zespole,
- benefity ( karty sportowe, opieka medyczna, dopłaty do urlopów).