Data Scientist – Marketing
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: JW/DSM/AO/2017
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- Budowę oraz utrzymanie modeli służących do analizy atrybucji (on/off-line) – wykorzystywanych w planowaniu mediów
- Złożoną analizę danych m.in. w oparciu o wyniki modelowania, w tym analizę ścieżek wielokanałowych
- Przygotowanie rekomendacji, których celem będzie zwiększenie efektywności działań marketingowych
- Współtworzenie strategii mediowej oraz reguł komunikacji w ramach zewnętrznych kanałów digital
- Ciągłe poszukiwanie i testowanie w praktyce nowego podejścia do budowania zaawansowanych segmentów w platformie DMP
- Współpracę z innymi jednostkami w Banku w zakresie przygotowania działań marketingowych, w tym komunikacji marketingowej
- Współpracę z agencjami współpracującymi, domem mediowym, a także jednostkami w ramach Grupy ING
Od kandydatów oczekujemy:
- Min. 2-letniego, praktycznego doświadczenia w obszarze „Data science" w tym Machine Learning, modelowanie ekonometryczne, atrybucja,
- Wykształcenia wyższego (preferowane statystyka, matematyka, ekonomia, informatyka, ekonometria),
- Znajomości przynajmniej jednego języka programowania używanego w modelowaniu danych (preferowany Python),
- Korzystania z systemów baz danych SQL, znajomość baz nierelacyjnych, typu Cassandra, Mongo
- Znajomość narzędzi Hive, Apache Spark, HDFS, Tensorflow, Keras oraz umiejętność poruszania się w Linuksie (drobne skrypty Shell) będzie dodatkowym atutem,
- Umiejętności interpretacji wyników analiz,
- Kreatywności i zdolności podważania status quo,
- Samodzielności w działaniu,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym.
Naszym pracownikom oferujemy: