Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Doradca ds. Obsługi Klienta
Contact Center Sp. z o.o.
Mazowieckie
specjalista (mid)
umowa zlecenie
rekrutacja online
72 dni temu

 

Szukasz stałej pracy?  

Zależy Ci na elastycznym grafiku? 

Zapraszamy do Nas !

 

Będziesz mógł/mogła rozwinąć swoje kompetencje komunikacyjne, sprzedażowe i przede wszystkim pracować w zgranym zespole.  Jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia zawodowego – nie martw się wszystkiego Cię nauczymy!

 

Do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

Doradca ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: woj. mazowieckie

Infolinia przychodząca, wychodząca, obsługa skrzynki mailowej

 

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
  • lubisz rozmawiać przez telefon
  • kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność
  • chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta
  • potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną postawę do realizacji celów
  • mile widziani studenci oraz osoby uczące się
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące (rozwiązywanie problemów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi na zapytania Klienta)
  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami
  • przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów sprzedaży
  • praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów
  • praca zgodna ze standardem projektu
W ZAMIAN OFERUJEMY:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • możliwość elastycznego dopasowania grafiku pracy
  • profesjonalne szkolenia
  • pracę w zgranym zespole
  • dogodną lokalizację
  • możliwość skorzystania z benefitów

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty