Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Doradca klienta dla Zalando Lounge
TELUS International
Gdańsk
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
rekrutacja online
84 dni temu

Moda to Twoja pasja? Interesują Cię znane marki z najwyższej półki? Jeśli jesteś osobą komunikatywną i otwartą na rozmowy telefoniczne oraz kontakt pisemny z klientami, mamy dla Ciebie idealną pracę.  

Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko

Doradca klienta dla Zalando Lounge

Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje zadania:
  • Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów
  • Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania
  • Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail
  • Wprowadzanie danych klientów do systemu
Twój profil:
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
  • Znajomość języka polskiego jako ojczystego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub contact center
  • Bardzo dobre zdolności komputerowe
  • Zainteresowanie modą, również w obszarze produktowym mile widziane
  • Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
  • Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
  • Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
  • Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
  • Praca zdalna lub w biurze
  • Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
  • Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę opracę
  • Prywatna opieka medyczna i zniżka na siłownię
  • Dofinansowanie do kursów i szkoleń online
  • Dofinansowanie do okularów

Poznaj

Competence Call Center member of TELUS International

Who are we?

Competence Call Center member of TELUS Internationalis a multilingual provider of digitally-enabled customer experience and IT solutions. After merging with Competence Call Center, the company has more than 10,000+ team members across Europe and 50,000+ worldwide.

Competence Call Center member of TELUS International empowers customer experience innovation through digital enablement, spirited teamwork, agile thinking, and a caring culture that puts customers first. The company's solutions cover customer experience, digital transformation, IT lifecycle, advisory and digital consulting, risk management, and back-office support. Fueling any stage of company growth, TELUS International partners with some of the world’s most disruptive brands across high growth industry verticals, including tech and games, communications and media, eCommerce and fintech, healthcare, and travel and hospitality. The company serves clients in over 50 languages.

Our Gdańsk location was founded in 2014 and since that time, we are offering workplaces for many different positions. You can learn more below.

Podobne oferty