POSZUKUJEMY OSÓB DO PRACY NA STANOWISKO:
Doradca Klienta ds. Gastronomii / HoReCa
Miejsce pracy: Bytom / Aglomeracja Śląska
Nr ref.: DORADCA KLIENTA FOODSERVICE „ŚLĄSK”
Wymagania:
- Min. wykształcenie średnie, preferowane kierunkowe – gastronomiczne,
- Udokumentowane umiejętności i doświadczenie w branży gastronomicznej albo Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku Przedstawiciela handlowego dedykowanego sektorowi HORECA / Gastronomii,
- Bardzo dobra znajomość rynku gastronomicznego obszaru województwa Śląskiego,
- Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze związanym ze sprzedażą i/lub obsługą klienta w sektorze FMCG,
- Umiejętność praktycznego wykorzystania technik sprzedaży,
- Orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu,
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- Umiejętność analizy danych,
- Umiejętności negocjacyjne,
- Znajomość obsługi komputera (Excel, pakiet MS OFFICE),
- Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
- Dyspozycyjność,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
- Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
- Zniżki pracownicze.
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.