Doradca Klienta Indywidualnego ze znajomością języka angielskiego lub francuskiego
Miejsce pracy: Warszawa, Włochy
Twoja rola:
- oferujesz produkty bankowe dla klientów Premium i VIP
- dbasz o systematyczny rozwój swojego portfela Klientów Premium i VIP
- pozyskujesz i budujesz długotrwałe relacje z Klientami
- identyfikujesz oczekiwania Klientów i znajdujesz najlepsze rozwiązania finansowe
- zapewniasz najwyższej jakości kompleksową obsługę Klienta
- #współpracuje
- #wykorzystuje mocne strony
- #osiąga
- #działa odpowiedzialnie i etycznie
- jesteś ekspertem w zakresie produktów finansowych (w tym inwestycyjnych)
- potrafisz zarządzać portfelem Klientów Premium/VIP
- jesteś nastawiony na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych
- masz min. rok doświadczenia w pracy Klientami Premium/VIP
- posiadasz wykształcenie wyższe lub studiujesz
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (lub j. francuski)
- zależy Ci na wykorzystaniu Twoich mocnych stron w codziennej pracy
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.