Miejsce pracy: Żuromin
Nr ref.: BYD/278/07/2017
Główne zadania:
• zapewnienie wysokiej jakości obsługi i profesjonalnego wsparcia klientów zamożnych Bankowości Osobistej PKO Banku Polskiego
• budowanie i rozwijanie własnego portfela klientów poprzez pozyskiwanie nowych klientów, nawiązywanie z nimi trwałych relacji
• identyfikowanie potrzeb klientów dotyczących inwestowania, oszczędzania, kredytowania, przygotowywanie indywidualnych ofert i proponowanie rozwiązań z szerokiej palety produktów Banku i Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego
• monitorowanie i odpowiedzialność za realizację indywidualnego planu sprzedażowego
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego lub średniego
• min. roku doświadczenia zawodowego w bezpośredniej obsłudze klienta zamożnego w instytucji finansowej
• motywacji do stałego podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
• umiejętności rozpoznawania potrzeb Klientów i budowania trwałych relacji
• wiedzy z zakresu finansów i bankowości
• nastawienia na osiąganie celów przy zachowaniu wysokich standardów działania - orientacja na wynik
• umiejętności skutecznej komunikacji, negocjowania, prezentacji
• komunikatywności, umiejętności współpracy w zespole, łatwości w nawiązywaniu kontaktów, zaangażowania, empatii, pewności siebie i wysokiej kultury osobistej
• prawa jazdy kat. B
• posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych oraz niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie przeciwko życiu i zdrowiu, przeciwko wymiarowi sprawiedliwości, przeciwko ochronie informacji, przeciwko wiarogodności dokumentów, przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko obrotowi pieniędzmi i papierami wartościowymi lub za przestępstwo skarbowe zgodnie z art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o pośrednictwie ubezpieczeniowym (z późn. zm.)
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń