Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Dyrektora z obsługą kadrową

    Selgros Cash&Carry   Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Departamentu HR

PGE Obrót SA
Rzeszów
praca stacjonarna
1197 dni temu

PGE Obrót S.A.

 

poszukuje kandydata na stanowisko:

Dyrektor Departamentu HR
Nr ref.: PGE Obrót/12/2020
Miejsce pracy: Rzeszów

Umowa o pracę

 

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Kształtowanie oraz wdrażanie polityki HR zgodnie ze strategią GK PGE,
  • Tworzenie oraz nadzór nad realizacją polityki zatrudnienia oraz wynagrodzeń w Spółce,
  • Wspieranie Zarządu Spółki oraz Kadry Zarządzającej w sprawach dotyczących polityki personalnej,
  • Kreowanie jednakowych regulacji w zakresie polityki HR w Centrali oraz Oddziałach Spółki,
  • Reprezentowanie Spółki w sprawach HR zgodnie z uzyskanym pełnomocnictwem,
  • Koordynowanie wymaganej sprawozdawczości w zakresie spraw Departamentu HR,
  • Nadzorowanie przestrzegania przepisów Kodeksu Pracy i innych aktów wewnętrznych obowiązujących w Spółce oraz GK PGE,
  • Wspieranie realizacji celów biznesowych Spółki przez efektywne stosowanie narzędzi oraz polityk HR,
  • Kształtowanie strategii relacji ze Stroną Społeczną,
  • Raportowanie do Zarządu Spółki,
  • Szeroka współpraca z Klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi Spółki w zakresie spraw HR,
  • Dbanie o dobry wizerunek Spółki.

Profil idealnego kandydata:

  • Doświadczenie na stanowisku menadżerskim w obszarze HR,
  • Minimum trzyletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami z zakresu HR,
  • Wiedza z zakresu prawa pracy, rekrutacji, procesów kadrowo-płacowych oraz rozwoju pracowników,
  • Wysoki poziom kompetencji interpersonalnych i przywódczych,
  • Umiejętność myślenia strategicznego, w tym wysoki poziom umiejętności analitycznych,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu,
  • Inicjatywa i samodzielność w działaniu.

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy,
  • Ciekawą, ambitną oraz odpowiedzialną pracę,
  • Przyjazna atmosferę pracy.
 

Poznaj

PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.

Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Dyrektora z obsługą kadrową

    Selgros Cash&Carry   Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...