W ZWIĄZKU Z ROZWOJEM FIRMY POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY NA STANOWISKU:
Dyrektor Hali Sprzedaży
Nr ref.: GL
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Bardzo dobra znajomość branży handlowej detalicznej i/lub hurtowej,
- Min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w handlu wielkopowierzchniowym – osiągnięcia w dotychczasowej pracy,
- Umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia,
- Umiejętność zarządzania dużymi zespołami pracowniczymi, planowania i organizacji pracy,
- Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów pracy,
- Znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego,
- Biegła znajomość obsługi komputera,
- Mobilność na terenie całego kraju,
- Gotowość do zmiany miejsca zamieszkania.
Oferujemy:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
- Niezbędne narzędzia pracy potrzebne do wykonywania zadań.
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila lub na kopercie: – GL
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.