Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Dyrektora z obsługą kadrową

    Selgros Cash&Carry   Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor HR

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
Częstochowa
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
969 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Dyrektor HR
Miejsce pracy: Częstochowa
Nr ref.: 7-14-63505

Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy działającej w branży transportowej, w związku z rozwojem struktur organizacyjnych, poszukujemy osoby na stanowisko: Dyrektora HR

 

Zakres obowiązków:
  • odpowiedzialność za procesy HR spółek w grupie,
  • kontrolowanie działań związanych z obszarem zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji (systemy motywacyjne, rozwoju ścieżki kariery, szkoleniowe, pozyskiwania talentów, oceny pracowniczej, wynagrodzenia),
  • promowanie dobrych praktyk w zarządzaniu zasobami ludzkimi, współtworzenie kultury organizacyjnej firmy oraz wsparcie kadry zarządzającej w realizacji strategii HR,
  • nadzorowanie procesów rekrutacyjnych, wsparcie działań marketingowych,
  • uczestniczenie w procesie tworzenia budżetu działu oraz monitoring jego realizacji,
  • zarządzanie pracą podległej osoby działającej aktywnie w obszarze rekrutacji oraz współpraca z pozostałymi działami organizacji.
Wymagania:
  • min. 5 - letnie doświadczenie zawodowe w obszarze HR, związane z kompleksowym zarządzaniem zasobami ludzkimi w firmie o międzynarodowych strukturach,
  • dodatkowym atutem będzie znajomość branży TSL,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2/C1),
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub czeskiego,
  • preferowane wykształcenie wyższe,
  • znajomość przepisów prawa pracy, ZUS, przepisów kadrowo-płacowych,
  • praktyczna wiedza z zakresu rekrutacji, systemów rozwoju i oceny pracowników, systemów wynagrodzeń oraz systemów szkoleniowych,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne, proaktywność, umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji, asertywność, samodzielność w działaniu, wysoki poziom umiejętności wdrażania i akceptacji zmian.
Informacje dodatkowe:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • realny wpływ na decyzje biznesowe firmy,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • gotowość do pracy w systemie hybrydowym,
  • benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, karta multisport),
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Dyrektora z obsługą kadrową

    Selgros Cash&Carry   Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...