Dyrektor Operacyjny
Miejsce pracy: Warszawa
- Grupa kapitałowa/ Współpraca Zarządem i Radą Nadzorczą/ Monitorowanie wyników finansowych Spółki
- Efektywność planowania operacyjnego / Zarządzaniu zmianą / Optymalizacja
O nas
Poszukujemy kandydata zainteresowanego podjęciem długofalowej współpracy z firmą, poprzez objęcie nowo utworzonego stanowiska Dyrektora Operacyjnego. Docelowo wybrana osoba będzie miała możliwość pełnienia funkcji Członka Zarządu, który będzie mieć bezpośredni wpływ na kreowanie polityki Finansowej i HR w ramach spółki.
Opis stanowiska
- Koordynacja i nadzorowanie księgowości, sprawozdawczości finansowej, windykacji i zgodności procedur finansowych z przepisami prawnymi i podatkowym, udział w przygotowaniu sprawozdania finansowego i obsługa audytu
- Tworzenie ogólnych planów rozwoju firmy, opracowywanie ich oraz nadzorowanie ich realizacji
- Zarządzanie płynnością finansową oraz analizowanie przepływów pieniężnych; planowanie, opracowanie i nadzór nad realizacją krótko i długoterminowych planów finansowych w firmie
- Optymalizację dochodowości i efektywności funkcjonowania spółki w tym identyfikacja ryzyka
i nieprawidłowości w rozliczeniach - Pełna odpowiedzialność za działania kontrolingowe (kontroling finansowy i operacyjny)
- Odpowiedzialność za współtworzenie oraz współkontrolę realizacji budżetu i planów finansowych, analiza odchyleń
- Współudział w opiniowaniu strategii dalszego rozwoju spółki
- Inicjowanie oraz wdrażanie projektów zwiększających efektywność spółki i ograniczających koszty, wprowadzanie automatyzacji procesów i współpraca z firmami zewnętrznymi
- Zapewnianie zgodności procedur spółki z polityką Grupy oraz przepisami prawa
- Odpowiedzialność za analizę oraz opiniowanie kontraktów, umów oraz innych dokumentów wpływających na efektywność ekonomiczno- finansową spółki; ocena ryzyka finansowego
- Współpraca oraz negocjowanie umów i warunków współpracy z instytucjami zewnętrznymi (banki, dealerzy walutowi, leasing, firmy ubezpieczeniowe)
- Zarządzanie podległym działem finansowo-administracyjnym i działem HR
- Bezpośrednie raportowanie do właścicieli firmy i Zarządu Grupy Kapitałowej
- Wsparcie zarządu w podejmowaniu decyzji biznesowych i finansowych, w tym ocena kluczowych umów, transakcji oraz klientów
Profil kandydata
- Min. 5 letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku w firmie działającej operacyjnie w branży windykacyjnej/obrotu wierzytelnościami- będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem oraz umiejętność komunikacji
i egzekwowania wyników pracy - Wykształcenie wyższe kierunkowe
- Praktyczna wiedza i umiejętności z zakresu rachunkowości zarządczej, budżetowania i kontroli kosztów,
- analizowania danych finansowych, wdrażania planów i strategii finansowych
- Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu działem HR będzie dużym atutem
- Dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności analitycznego, planistycznego i strategicznego myślenia, inicjatywna
- Zaangażowanie i efektywne działanie pod presją czasu i wyniku
Oferujemy
- Umowę o pracę bądź zatrudnienie oparte o kontrakt B2B
- Samodzielne stanowisko pracy oraz wsparcie narzędziowe (komputer, telefon oraz możliwość użytkowania auta służbowego)
- Pracę w firmie, której dynamika rozwoju niesie ze sobą ciągle nowe możliwości