- odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej
- zarządzasz zespołem Doradców oraz procesem sprzedaży
- inicjujesz i wspierasz działania prowadzące do pozyskania Klientów
- zarządzasz przypisanym portfelem kluczowych Klientów
- wspierasz swoich pracowników w realizacji celów sprzedażowych i rozwojowych
- zapewniasz zgodną ze standardami jakość obsługi w placówce bankowej
Będziesz zarządzał kilkuosobowym zespołem Doradców w placówce bankowej. W ramach przypisanego regionu będziesz współpracować z dyrektorami innych placówek. Realizację swoich celów i zadań będziesz raportować Dyrektorowi Regionu. W działaniu będą Cię wspierać odpowiednie jednostki w centrali.
- masz min. rok doświadczenia w zarządzaniu placówką bankową
- masz 3 lata doświadczenia w sprzedaży pełnej gamy produktów bankowości detalicznej oraz produktów dla firm
- potrafisz budować długofalowe relacje z Klientami placówki
- umiesz zarządzać procesem sprzedaży i osiągasz na tym polu sukcesy
- potrafisz skutecznie zarządzić pracą swojego zespołu Doradców
- doskonale znasz aktualną sytuację na rynkach finansowych
- masz wykształcenie wyższe
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Rabatowy
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Nie wymagamy doświadczenia w branży bankowej. Dla nas ważne jest, że jesteś specjalistą w swojej dziedzinie i chcesz się uczyć nowych rzeczy! Bank Credit Agricole należy do międzynarodowej grupy finansowej działającej na terenie 50 krajów na całym świecie. W Polsce zatrudniamy 4500 pracowników. Jesteśmy Bankiem Uniwersalnym oferujemy klientom indywidualnym, małym i średnim firmom, rolnikom oraz korporacjom kompleksową ofertę produktów i usług bankowych. Nasze działania koncentrujemy na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym i rzetelnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze.
Proces rekrutacji
Przygotuj się i daj się poznać!
Rozmowa kwalifikacyjna jest ważnym elementem procesu, przed tym jednak warto się do niej dobrze przygotować.
Poznaj organizację – postaraj się zebrać jak najwięcej informacji na temat firmy. Jeśli aplikujesz do placówki bankowej – zapoznaj się z ofertą produktową, jeśli aplikujesz do marketingu – przejrzyj ostatnie kreacje przygotowane przez firmę,
Poznaj ogłoszenie – z ogłoszenia możesz wyczytać co najmniej kilka pytań, które może zadać Ci rekruter,
Poznaj siebie – przypomnij sobie wszystkie Twoje sukcesy, doświadczenia, usystematyzuj informacje o sobie,
Przed rozmową – zaplanuj na spokojnie dojazd na rozmowę, po co niepotrzebnie stresować się ewentualnym spóźnieniem :)
Pozytywne nastawienie przede wszystkim!
-
Krok
Analiza aplikacji
-
Krok
Testy umiejętności
-
Krok
Rozmowa z rekruterem
-
Krok
Witamy na pokładzie