Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor Techniczny

    Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Główne zadania: Odpowiedzialność za jak najbardziej efektywne wykorzystywanie potencjału przewozowego technicznego Spółki, Odpowiedzialność za terminowość, kompletność i racjonalność ekonomiczną ofert składanych w przetargach przewozowo technicznych w których Spółka występuje...
  • Asystentka / Asystent Dyrektora

    Climatic Sp. z o.o. Sp. k.   Reguły, k. Warszawy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Lubisz się uczyć i rozwijać? Chcesz poznać jeden z działów innowacyjnej firmy? A może chcesz uczestniczyć w tworzeniu projektów specjalistycznych i bliżej poznać tajniki prawa zamówień publicznych? Albo czujesz się dobrze w zadaniach, gdzie jasno wiadomo czego od Ciebie się wymaga?...
  • Asystent dyrektora ds. planowania

    ARINET sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Techniczny

Aklima Polska
Warszawa, Mokotów
18 200 zł netto (+VAT)/mies.
dyrektor
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
496 dni temu

Aklima Polska Sp. z o.o. to wiodący dystrybutor najnowocześniejszych systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych światowych producentów. Nasza oferta obejmuje zaawansowane rozwiązania w zakresie kształtowania i kontroli klimatu. Zaopatrujemy naszych klientów w jednostki przemysłowe i komercyjne oraz w urządzenia do instalacji domowych (m.in. pompy ciepła, rekuperacja, systemy klimatyzacji multi split). Nasz asortyment i spektrum cenowe są wystarczająco szerokie, aby sprostać wymaganiom każdego klienta.

Wysoki nacisk kładziemy na rozwój oraz szkolenia. Posiadamy własną Akademię i centrum szkoleniowe z szeroką ofertą szkoleń skierowanych do wszystkich osób chcących zdobywać i poszerzać swoją wiedzę w szeroko rozumianym obszarze HVAC.

 

Chcesz pracować w branży HVAC i dołączyć do naszego polskiego oddziału?

Być może jesteś specjalistą, którego szukamy!

 

Nasze wolne stanowiska to Twoje możliwości! Jeśli chcesz się rozwijać, osiągać wyniki w międzynarodowej firmie, pomóc w rozwoju branży HVAC i sprawić, by życie ludzi stało się wygodniejsze, z przyjemnością powitamy Cię w zespole Aklima Polska.

 

Poszukujemy osób z doświadczeniem, gotowych podjąć pracę na stanowisku:

Dyrektor Techniczny
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Zadania:
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Działu Techniczno-Serwisowego
  • Operacyjne zarządzanie Działem Techniczno – Serwisowym
  • Kreowanie wizji rozwoju struktur technicznych wewnątrz organizacji
  • Eksperckie wsparcie techniczne i merytoryczne Działu Handlowego (w zakresie przygotowywania zapisów umów dotyczących aspektów technicznych)
  • Eksperckie wsparcie techniczne i merytoryczne Brand Manager RAC i Brand Manager CAC w zakresie przygotowywania koncepcji i rozwiązań technicznych
  • Motywowanie, rekrutacja, wsparcie kompetencyjne oraz rozwój podległego zespołu techniczno – serwisowego
  • Budowanie relacji z partnerami firmy (głównie instalatorami w obszarze całej Polski)
  • Przygotowanie, realizacja oraz nadzór nad polityką gwarancyjną i serwisową
  • Monitorowanie procedur serwisowych oraz nadzór nad Działem Serwisu
  • Logistyka części i kontrola stanów magazynów serwisowych;
Wymagania:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie z branży HVAC min 2 lata
  • mile widziana praktyczna wiedza z zakresu doboru oraz istalacji systemów HVAC (systemy VRF, komercyjne pompy ciepła, chillery, centrale wentylacyjne)
  • wiedza techniczna na temat aktualnych komercyjnych i przemysłowych rozwiązań w branży HVAC
  • znajomość i zrozumienie trendów na rynku
  • kompetencje analityczne
  • myślenie strategiczne
  • znajomość MS Office w stopniu bardzo dobrym
  • znajomość języka angielskiego
  • samodzielność i umiejętność organizacji pracy
  • odpowiedzialność oraz nastawienie na osiąganie założonych celów
  • prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie 18 200 PLN netto +23% VAT
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B
  • Samochód służbowy, niezbędne narzędzia pracy
  • Prywatna opieka medyczny, ubezpieczenie na życie
  • Dużą samodzielność i odpowiedzialność w podejmowaniu decyzji
  • Dostęp do najnowszych produktów i technologii HVAC
  • Możliwość realnego rozwoju w strukturach firmy
  • Atrakcyjne szkolenia
 

Podobne oferty

  • Dyrektor Techniczny

    Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Główne zadania: Odpowiedzialność za jak najbardziej efektywne wykorzystywanie potencjału przewozowego technicznego Spółki, Odpowiedzialność za terminowość, kompletność i racjonalność ekonomiczną ofert składanych w przetargach przewozowo technicznych w których Spółka występuje...
  • Asystentka / Asystent Dyrektora

    Climatic Sp. z o.o. Sp. k.   Reguły, k. Warszawy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Lubisz się uczyć i rozwijać? Chcesz poznać jeden z działów innowacyjnej firmy? A może chcesz uczestniczyć w tworzeniu projektów specjalistycznych i bliżej poznać tajniki prawa zamówień publicznych? Albo czujesz się dobrze w zadaniach, gdzie jasno wiadomo czego od Ciebie się wymaga?...
  • Asystent dyrektora ds. planowania

    ARINET sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...