Miejsce pracy: Rzeszów
Nr ref.: LUD/285/03/2017
Główne zadania:
• telefoniczna obsługa klientów Banku (rozmowy wychodzące i przychodzące)
• przyjmowanie zleceń klientów i ich wykonywanie w systemach bankowych
• udzielanie informacji na temat produktów i usług bankowych oraz ich aktywna sprzedaż
• budowanie i pogłębianie więzi z klientami
Oczekujemy:
• wykształcenia średniego lub wyższego
• komunikatywności oraz poprawnej wymowy i dykcji
• pozytywnego nastawienia
• odporności na stres
• wysokiej motywacji do pracy oraz nastawienia na realizację celu
• zdolności szybkiego uczenia się
• podstawowej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office)
• dyspozycyjności (praca zmianowa)
• mile widziana znajomość technik sprzedaży
• posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych
• niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie przeciwko życiu i zdrowiu, przeciwko wymiarowi sprawiedliwości, przeciwko ochronie informacji, przeciwko wiarogodności dokumentów, przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko obrotowi pieniędzmi i papierami wartościowymi lub za przestępstwo skarbowe
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń