Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Media Buyer Katowice
Ekspert ds. planowania i zakupu mediów / Media Chapter

Ekspert ds. planowania i zakupu mediów / Media Chapter

ING Bank Śląski S.A.
Katowice
praca stacjonarna
2912 dni temu
Ekspert ds. planowania i zakupu mediów / Media Chapter
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: JW/BP/MC/2017

Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.

W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
  • Kreowanie i realizację efektywnej i skutecznej strategii obecności ING we wszystkich mediach
  • Określanie warunków współpracy ING z agencjami mediowymi. Zadbasz o zapisy w kontrakcie, warunki cenowe, zespół, itp.
  • Stały kontakt z agencjami mediowymi w temacie wszystkich działań w mediach, ze szczególnym naciskiem na motywowanie poprawy warunków kosztowych i efektywnego wykorzystania budżetu
  • Wsparcie całego naszego zespołu w planowaniu mediów i wykonaniu planu z sukcesem
  • Współpracę z jednostkami w ramach Grupy ING w zakresie wymiany wiedzy w obszarze mediowym
  • Współpracę z zewnętrznymi audytorami w celu ewaluacji działań i wprowadzania skutecznych zmian
  • Bieżącą i coroczną ocenę współpracy z agencjami mediowymi
Dołącz do nas jeśli:
  • Masz doświadczenie w pracy z dużym budżetem mediowym w agencji mediowej lub robiłeś to po stronie klienta
  • Znasz i lubisz wszystkie wskaźniki mediowe. Znasz biegle narzędzia mierzenia skuteczności. Kochasz modele ekonometryczne i wszelkie analizy mediowe
  • Myślisz strategicznie i masz swój pomysł na to jak zmieni się świat konsumpcji mediów
  • Jesteś proaktywny i skuteczny w tym co robisz
  • Lubisz pracować z ludźmi i zależy ci na dobrych relacjach
  • Jesteś zawsze o krok do przodu, uczysz się i rozwijasz
  • Cechuje Cię kreatywność i zdolność  podważania statusu quo
  • Biegle posługujesz się językiem angielskim w mowie i w piśmie
  • Masz doświadczenie w pracy z dużym budżetem mediowym w agencji mediowej lub robiłeś to po stronie klienta
  • Znasz i lubisz wszystkie wskaźniki mediowe. Znasz biegle narzędzia mierzenia skuteczności. Kochasz modele ekonometryczne i wszelkie analizy mediowe
  • Myślisz strategicznie i masz swój pomysł na to jak zmieni się świat konsumpcji mediów
  • Jesteś proaktywny i skuteczny w tym co robisz
  • Cechuje Cię kreatywność i zdolność  podważania statusu quo
  • Biegle posługujesz się językiem angielskim w mowie i w piśmie
  • Lubisz pracować z ludźmi i zależy ci na dobrych relacjach
  • Jesteś zawsze o krok do przodu, uczysz się  i rozwijasz
Naszym pracownikom oferujemy: