Ekspert ds. planowania i zakupu mediów
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: JW/BP/MC/2017
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- Kreowanie i realizację efektywnej i skutecznej strategii obecności ING we wszystkich mediach
- Określanie warunków współpracy ING z agencjami mediowymi. Zadbasz o zapisy w kontrakcie, warunki cenowe, zespół, itp.
- Stały kontakt z agencjami mediowymi w temacie wszystkich działań w mediach, ze szczególnym naciskiem na motywowanie poprawy warunków kosztowych i efektywnego wykorzystania budżetu
- Wsparcie całego naszego zespołu w planowaniu mediów i wykonaniu planu z sukcesem
- Współpracę z jednostkami w ramach Grupy ING w zakresie wymiany wiedzy w obszarze mediowym
- Współpracę z zewnętrznymi audytorami w celu ewaluacji działań i wprowadzania skutecznych zmian
- Bieżącą i coroczną ocenę współpracy z agencjami mediowymi
Dołącz do nas, jeśli:
- Masz doświadczenie w pracy z dużym budżetem mediowym w agencji mediowej lub robiłeś to po stronie klienta
- Znasz i lubisz wszystkie wskaźniki mediowe. Znasz biegle narzędzia mierzenia skuteczności. Kochasz modele ekonometryczne i wszelkie analizy mediowe
- Myślisz strategicznie i masz swój pomysł na to jak zmieni się świat konsumpcji mediów
- Jesteś proaktywny i skuteczny w tym co robisz
- Lubisz pracować z ludźmi i zależy ci na dobrych relacjach
- Jesteś zawsze o krok do przodu, uczysz się i rozwijasz
- Cechuje Cię kreatywność i zdolność podważania statusu quo
- Biegle posługujesz się językiem angielskim w mowie i w piśmie
- Masz doświadczenie w pracy z dużym budżetem mediowym w agencji mediowej lub robiłeś to po stronie klienta
- Znasz i lubisz wszystkie wskaźniki mediowe. Znasz biegle narzędzia mierzenia skuteczności. Kochasz modele ekonometryczne i wszelkie analizy mediowe
- Myślisz strategicznie i masz swój pomysł na to jak zmieni się świat konsumpcji mediów
- Jesteś proaktywny i skuteczny w tym co robisz
- Cechuje Cię kreatywność i zdolność podważania statusu quo
- Biegle posługujesz się językiem angielskim w mowie i w piśmie
- Lubisz pracować z ludźmi i zależy ci na dobrych relacjach
- Jesteś zawsze o krok do przodu, uczysz się i rozwijasz.
Naszym pracownikom oferujemy: