Departament Finansowania Klientów Indywidualnych / Zespół Zarządzania Produktem
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/BC/017/2018
- posiadasz wykształcenie wyższe;
- masz min. 2- letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- masz doświadczenie z zakresu zarządzania produktem z obszaru consumer finance;
- posiadasz wiedzę w zakresie ochrony konsumentów i wymogów formalnych związanych komunikacją oferty;
- znasz obszar rynku consumer finance;
- jesteś zorganizowany, potrafisz pracować w zespole oraz samodzielnie;
- jesteś zaangażowany i stale się rozwijasz;
- umiesz dokumentować wyniki swojej pracy i formułować wnioski;
- znasz MS Office (Excel, Power Point);
- znasz język angielski w stopniu co najmniej komunikatywnym;
- interesujesz się projektowaniem i analizą procesów i narzędzi wspierających procesy kredytowe.
- opracowanie koncepcji nowych produktów i ich rozwój z uwzględnieniem innowacji zachodzącym na rynku;
- opracowanie strategii produktowych i sprzedażowych produktów;
- analizę rynku kredytów i pożyczek gotówkowych w zakresie oferty jak i zachowań klientów oraz konkurencji i na tej podstawie rekomendowanie zmian;
- przygotowywanie założeń do kampanii marketingowych;
- inicjowanie i koordynowanie działań innowacyjnych w zakresie funkcjonalności produktów oraz współpraca w tym zakresie z innymi strukturami organizacyjnymi Banku i podmiotami Grupy Kapitałowej Banku;
- analizę efektywności działania kanałów dystrybucji i rekomendowanie zmian;
- udział w procesie rozpatrywania wniosków i reklamacji klientów;
- udział w przygotowywaniu projektu polityki kredytowej Banku w zakresie finansowania klientów rynku detalicznego;
- opiniowanie projektów ustaw, rozporządzeń i innych aktów prawnych w celu wspierania budowy sprawnego systemu kredytowania konsumenckiego w Polsce;
- opracowanie procedur obsługi produktów;
- przygotowanie materiałów szkoleniowych dotyczących zarządzanej oferty;
- określanie założeń merytorycznych do opracowywania nowych lub modyfikacji istniejących aplikacji wspierających obsługę produktów.
- stabilizację zatrudnienia - umowa o pracę;
- możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju w obszarze klienta detalicznego, w największej instytucji finansowej w kraju;
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny My Benefit, Leasing Samochodów;
- konkurencyjne wynagrodzenie;
- profesjonalny system szkoleń.
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.