Ekspert / Specjalista ds. digital marketingu

ING Bank Śląski S.A.

Katowice

6 dni temu

Ekspert / Specjalista ds. digital marketingu
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: IG/PKD/CADT/2/2018

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
  • Redagowanie i przygotowywanie treści w serwisie www.ingbank.pl
  • Zarządzanie stronami produktowymi w ramach serwisu www i bankowości internetowej
  • Aktualizacja i rozbudowa serwisu internetowego banku i bankowości internetowej w zakresie rozwiązań sprzedażowych
  • Przygotowywanie i prowadzenie działań marketingowych i sprzedażowych w serwisie www i bankowości internetowej
  • Dbanie o UX realizowanych projektów
  • Monitoring skuteczności prowadzonych działań
  • Generowanie i wdrażanie pomysłów na rozwój serwisu www.ingbank.pl
Od kandydatów oczekujemy:
  • Wykształcenie wyższe
  • Umiejętność tworzenia tekstów (copywriting/webwriting)
  • Doświadczenie w pracy z serwisami internetowymi (aplikacje CMS)
  • Min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Umiejętność wyciągania wniosków i rekomendowania zmian na
  • podstawie przygotowanych już pomiarów
  • Mile widziana praktyczna znajomość Google Analytics
  • Samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy, terminowość i
  • systematyczność
  • Kreatywność i innowacyjność w myśleniu i działaniu
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym
  • komunikację
  • Znajomość SEM/SEO na poziomie ogólnym
  • Myślenie Mobile First
Naszym pracownikom oferujemy:

Poznaj

ING Bank Śląski S.A.

Strona główna > O Banku O Banku ING Bank Śląski S.A. Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. e-marketingu

Specjalista ds. e-marketingu jest odpowiedzialny za wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w sieci. Zajmuje się on również tworzeniem kampanii reklamowych oraz badaniem efektywności podejmowanych działań. Często zajmuje się on również tworzeniem newsletterów oraz mailingów. Do jego zadań należy śledzenie najnowszych trendów e-marketingowych oraz proponowanie nowych rozwiązań. ...
Specjalista ds. e-marketingu Praca Specjalista ds. e-marketingu

Rekrutują z Praca.pl