Administrator Nieruchomości

PKO Bank Polski

Kraków

39 dni temu

DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Administrator Nieruchomości

Centrum Administracji / Zespół Nieruchomości i Kontraktów

(Kraków)

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień jako Administrator nieruchomości będziesz:

  • utrzymywał właściwy stan techniczny nieruchomości zlokalizowanych na terenie działania Sekcji,
  • zapewniał prawidłowe funkcjonowanie urządzeń technicznych znajdujących się w lokalach oraz wspomagał gospodarowanie składnikami majątkowymi zarządzanymi przez Centrum Administracji,
  • realizował zalecenia z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa  i higieny pracy,
  • uruchamiał i monitorował bieżące naprawy, konserwacje oraz drobne prace remontowe na rzecz administrowanych nieruchomości oraz ich infrastruktury technicznej,
  • zapobiegał awariom, uruchamiał i monitorował prace w celu usunięcia skutków awarii oraz kompletował wymaganą dokumentacje w tym zakresie,
  • monitorował terminowość, jakość oraz koszty prac świadczonych przez firmy zewnętrzne,
  • cyklicznie wizytował administrowane nieruchomości,
  • dbał o właściwą wizualizację zewnętrzną i wewnętrzną nieruchomości,
  • identyfikował i zgłaszał potrzeby remontowe, infrastrukturalne i inwestycyjne w nieruchomościach. 

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • posiadasz pełny zakres wiedzy fachowej i praktycznej dla obszaru administrowania nieruchomościami,
  • masz minimum 2-letnie doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami,
  • masz wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe,
  • umiejętnie pracujesz pod presją czasu przy dużej różnorodności realizowanych zadań,
  • dobrze znasz pakiet MS Office,
  • jesteś osobą gotową do częstych podróży służbowych w obrębie województw małopolskiego i świętokrzyskiego,
  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
  • jesteś osobą dokładną, sumienną,
  • mile widziane posiadanie licencji zarządcy nieruchomości.

pko, bank, bp

To dobry dzień na aplikację! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Poznaj

PKO Bank Polski

Dlaczego warto wybrać PKO Bank Polski?

Tworzymy największy bank w Polsce. Nasze produkty i usługi finansowe należą do najnowocześniejszych na świecie. Z sukcesem wdrażamy nowoczesne technologie, korzystając z potencjału naszych Pracowników. Stawiamy na rozwój oraz ciągłe doskonalenie. Jako technologiczny lider nadajemy ton zmianom w sektorze bankowym. Rozwijamy innowacyjne usługi i od stu lat budujemy gospodarkę.

W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry. Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.

To dobry dzień na aplikację! #ZajmijStanowisko – sprawdź nasze oferty.

Proces rekrutacji w PKO Banku Polskim

KrokAplikacja na stanowisko
Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie rekrutacyjne
Krok Informacja zwrotna

Administrator nieruchomości, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za sprawowanie bieżącego nadzoru nad obiektem, lub grupą obiektów o określonym charakterze; kamienicą, osiedlem mieszkaniowym, ośrodkiem rekreacyjnym, budynkiem o zastosowaniu przemysłowym lub halą produkcyjną czy magazynem. W zależności od rodzaju obiektów podległych osobie obsadzonej na tym stanowisku, jej codzienne obowiązki będą ...
Praca Administrator Nieruchomości