Najnowsze oferty pracy

  • Accounting Assistant

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    About the department General Ledger Team supports Coloplast entities across the globe in ensuring completeness and accuracy of financial reporting. We are team of over 20 people that perform journal entry postings, balance sheet accounts reconciliation, inventory analysis, fixed assets and leased...
  • Asystent / Asystentka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Łódź    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w systemie...
  • Asystent biura

    D-R-O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA   Ożarów Mazowiecki    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 300 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego; rejestr sprzedaży; rozliczanie kurierów; skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów; porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych; dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego,...
  • Tax Assistant (Transfer Pricing)

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    5 dni
    Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa   dziś wygasa
    asystent  rekrutacja online
    8 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Accounts Payable Trainee with French / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    3 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    3 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with German / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    3 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Czech

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    3 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Portuguese / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    3 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Asystent Działu Księgowości Kraków
Finance & Accounting Process Specialist (French Speaker)

Finance & Accounting Process Specialist (French Speaker)

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2210 dni temu

About us

Capgemini is one of the world\'s foremost providers of consulting, technology and outsourcing services.


Capgemini Business Services department is one of the first and the biggest outsourcing centers in Poland providing services in 30 different languages in the areas of: finance, accounting, banking, procurement, customer care and marketing services. Business Services employs over 4000 specialists in its offices located in Krakow and Katowice.


Finance & Accounting Process Specialist (French Speaker)

Place of work: Krakow

Ref. no Małopolskie > Krakow

Job description

Service Delivery: 



  • Ensures that the daily activities within his/her responsibilities are fulfilled properly and timely in accordance with Desktop Procedures and SLA targets

  • Demonstrates knowledge of processes and procedures relevant to the function and proactively identifies improvement opportunities

  • Is responsible for a customer focused service towards the client



Processes: 



  • Is supportive of knowledge and best practice sharing

  • Continually seeks out ways to improve Client satisfaction



Team work: 



  • Contributes to a positive and collaborative team culture 

  • Supports other team members in period of increased workload 

  • Helps the team to achieve common goals

  • Proactively shares knowledge on TPA process and related procedures with other team members

Position purpose

Acts as a member of Third Party Accounting team by performing refund of premiums paid and re-enforcement of insurance policies. Performs activities in accordance with the written procedures or assigned by senior staff under supervision. Deepening knowledge in all process. 
Contributes to meeting critical service levels, key measurement targets of the team and delivers a high quality and cost effective customer service to the client.

Main accountabilities

  • Processes and performs daily tasks

  • Has direct contact with client representatives through e-mail and phone

  • Performs daily tasks, contributing in monthly effectiveness and correctness

Requirements

  • Very good knowlege of French (written and spoken)

  • Communicative level of English

  • Good analitical skills

  • Able to work on deadlines

What we offer

  • You will work in multinational, stable company for c.a. 100 Blue Chip Clients - known, global brands, supported by 6000 professionals in 30 languages.

  • You will gain space to fulfill your ambitions and develop your career, opportunity to take part in transition projects. We operate according to Lean and Kaizen philosophy.

  • You will choose your career path (experts or managers) – you will work among professionals (over 900). We will support you to gain knowledge (20 000 online trainings and in class) and get certified (e.g. ACCA, Prince2, PMP). You will have the opportunity to take part in coaching programs and develop your knowledge in experts communities.

  • You will work in line with high, international work standards and you will have an opportunity to engage in CSR initiatives.

  • You will be appreciated for your results and professionalism – based on clear rules of promotion. Our company applies a wide choice of perks (free private medical care for you and your family, additional life insurance). We help to keep right proportions between your work and private life (Business Parent Program).

  • As a disabled person you will get professional support. We are open to provide assistive technologies for people with diverse disabilities. We care about inclusion and equal rights approach. We conduct disability awareness trainings. Join our Win with Capgemini Program for people with disabilities.

Interested Candidates are invited to send CV by clikcking APLIKUJ TERAZ button below
Please include reference number in the subject of your message.
„Twoje dane osobowe są u nas bezpieczne. Ochrona danych osobowych jest jedynym z naszych najważniejszych priorytetów. Przetwarzamy je w sposób odpowiedzialny, ograniczamy gromadzenie i dostęp do nich, w szczególności w odniesieniu do osób, które uczestniczyły w obecnych lub będą uczestniczyć w przyszłych procesach rekrutacji. Przygotowaliśmy dla Ciebie informację o celach i zasadach przetwarzania przez Capgemini Polska Sp z o. o. danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach. Komplet informacji znajdziesz pod niniejszym adresem strony internetowej.“
 

Podobne oferty

  • Accounting Assistant

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    About the department General Ledger Team supports Coloplast entities across the globe in ensuring completeness and accuracy of financial reporting. We are team of over 20 people that perform journal entry postings, balance sheet accounts reconciliation, inventory analysis, fixed assets and leased...
  • Asystent / Asystentka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Łódź    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w systemie...
  • Asystent biura

    D-R-O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA   Ożarów Mazowiecki    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 300 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego; rejestr sprzedaży; rozliczanie kurierów; skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów; porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych; dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego,...
  • Tax Assistant (Transfer Pricing)

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    5 dni
    Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa   dziś wygasa
    asystent  rekrutacja online
    8 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Accounts Payable Trainee with French / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    3 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    3 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with German / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    3 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Czech

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    3 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Portuguese / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    3 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.