Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 25430
Warunki pracy
- praca w siedzibie Urzędu,- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego,
- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
- występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Zakres zadań
- organizowanie procesu naboru, weryfikacji i oceny programów lokalnych oraz wniosków na realizację zadania w ramach Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020,
- przeprowadzanie wizyt monitoringowych realizacji zadań w ramach Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020 oraz w przypadku wydania rekomendacji stanowiących wynik przeprowadzonych czynności monitoringowych ewentualnie wizyt następczych,
- weryfikowanie rozliczeń programów lokalnych oraz wniosków na realizację zadania w ramach Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020, zawartych w sprawozdaniach przedkładanych przez Uczestników Programu,
- obsługiwanie procesu podpisywania oraz aneksowania i ewentualnego rozwiązywania umów i porozumień na realizację zadań w ramach Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020,
- sporządzanie projektów wniosków o uruchomienie środków z rezerwy celowej budżetu państwa przeznaczonej na sfinansowanie zadań realizowanych w ramach Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020, jak również obsługiwanie przekazywanych środków Uczestnikom Programu,
- podejmowanie działań w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji zadań, w tym uruchamianie procedur odzyskiwania środków, dotyczących wydatków z którymi wiążą się stwierdzone nieprawidłowości,
- sporządzanie sprawozdań z realizacji Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020,
- opracowywanie szczegółowych procedur i zasad udzielania wsparcia w ramach Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- znajomość ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym
- znajomość ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie
- znajomość ustawy o rachunkowości
- znajomość KPA
- znajomość uchwały Rady Ministrów w sprawie ustanowienia programu wieloletniego „Program integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020”
- znajomość arkuszy kalkulacyjnych
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność komunikacji pisemnej
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe