Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław
Inspektor wojewódzki

Inspektor wojewódzki

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
2204 dni temu
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 25430

Warunki pracy

- praca w siedzibie Urzędu,
- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego,
- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
- występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.

Zakres zadań

  • organizowanie procesu naboru, weryfikacji i oceny programów lokalnych oraz wniosków na realizację zadania w ramach Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020,
  • przeprowadzanie wizyt monitoringowych realizacji zadań w ramach Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020 oraz w przypadku wydania rekomendacji stanowiących wynik przeprowadzonych czynności monitoringowych ewentualnie wizyt następczych,
  • weryfikowanie rozliczeń programów lokalnych oraz wniosków na realizację zadania w ramach Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020, zawartych w sprawozdaniach przedkładanych przez Uczestników Programu,
  • obsługiwanie procesu podpisywania oraz aneksowania i ewentualnego rozwiązywania umów i porozumień na realizację zadań w ramach Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020,
  • sporządzanie projektów wniosków o uruchomienie środków z rezerwy celowej budżetu państwa przeznaczonej na sfinansowanie zadań realizowanych w ramach Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020, jak również obsługiwanie przekazywanych środków Uczestnikom Programu,
  • podejmowanie działań w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji zadań, w tym uruchamianie procedur odzyskiwania środków, dotyczących wydatków z którymi wiążą się stwierdzone nieprawidłowości,
  • sporządzanie sprawozdań z realizacji Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020,
  • opracowywanie szczegółowych procedur i zasad udzielania wsparcia w ramach Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym
  • znajomość ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie
  • znajomość ustawy o rachunkowości
  • znajomość KPA
  • znajomość uchwały Rady Ministrów w sprawie ustanowienia programu wieloletniego „Program integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020”
  • znajomość arkuszy kalkulacyjnych
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność komunikacji pisemnej
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe