LSJ HR Group jest wiodącą polską firmą w branży rekrutacji i doradztwa personalnego. Powstała w 2002 r. w Szczecinie. Wspiera polskich oraz zagranicznych partnerów w zakresie: rekrutacji i selekcji pracowników, doradztwa personalnego, pracy tymczasowej, usług outsourcingowych, szkoleń biznesowych, zawodowych, językowych,badania kompetencji, oraz tworzenia strategii personalnych. Dzięki wnikliwej znajomości branży i specyfiki rynków pracy, w których się poruszamy, profesjonalizmowi zespołu oraz uczciwym i przejrzystym zasadom współpracy z kontrahentami jesteśmy niezwykle skuteczni. Naszym priorytetem jest zaufanie klientów, transparentne zasady współpracy. Potwierdzeniem naszego profesjonalizmu są liczne referencje od polskich i zagranicznych firm oraz partnerstwo znaczących instytucji i uczelni regionu.
Lokalizacja: Goleniów
Zakres obowiązków:
- Nadzór nad praca planistów produkcji i planistów materiałowych
- Komunikacja z innymi działami w firmie
- Dbanie o przepływ informacji pomiędzy planowaniem a innymi działami, klientami (zapewnienie odpowiedniej jakości informacji)
- Raportowanie do szefa logistyki
Czego oczekujemy:
- Kilkuletniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym w dziale logistyki firmy produkcyjnej
- Znajomości j. angielskiego na poziomie dobrym w mowie i piśmie
- Wysoce rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
- Zdolności analitycznych, dobrej znajomości MS Excel
- Odporności na stres, pracę pod presją czasu
Co oferujemy:
- Zatrudnienie na postawie umowy o pracę (3 miesięczny okres próbny, a następnie umowa na czas nieokreślony)
- Pracę w ciekawym, dynamicznym, międzynarodowym środowisku pracy
- Szereg benefitów i dodatków pozapłacowych: ubezpieczenie grupowe Aviva, karta multisport, prywatna opieka medyczna Medicover, zniżki na produkty firmy nawet do 40%, bony na święta, imprezy mikołajkowe i paczki dla dzieci pracowników, spotkania i wyjścia firmowe, nowoczesna stołówka z własną kuchnią posiłki gotowane na miejscu w cenie kilku złotych