Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Kierownik sekcji

Kierownik sekcji

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1726 dni temu
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik sekcji
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 52471

Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa, stały duży dopływ informacji i gotowość do odpowiedzi, stanowisko decyzyjne i związane z odpowiedzialnością, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca w wymuszonej pozycji, stres, praca przy oświetleniu mieszanym, budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • kierowanie pracą sekcji poprzez planowanie, organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników,
  • nadzorowanie i koordynowanie ewidencji księgowej wydatków i dochodów budżetu państwa, środków europejskich i funduszy unijnych, Funduszu Wsparcia Policji, Koleżeńskiej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, funduszy socjalnych, w tym Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Funduszu Socjalnego Emerytów Policyjnych, funduszu prewencyjnego,
  • sprawdzanie i zatwierdzanie dekretowanych do księgowania dokumentów finansowo- księgowych wydatków i dochodów budżetowych, funduszy celowych, socjalnych oraz pomocniczych rachunków bankowych, przy wykorzystaniu programu finansowo-księgowego,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych w oparciu o wytyczne Ministra Finansów,
  • monitorowanie wydatkowania środków finansowych dysponentów w ramach przyznanych limitów,
  • nadzorowanie sporządzanych informacji, zestawień, specyfikacji wydatków budżetowych, dochodów budżetowych i funduszy celowych na podstawie ewidencji księgowej,
  • opracowywanie wewnętrznych procedur oraz koncepcji realizacji zadań dotyczących zasad rachunkowości jednostki,

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości jednostki budżetowej,
  • bardzo dobra znajomość ustaw oraz aktów wykonawczych do ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • umiejętności: stosowania prawa, analitycznego myślenia, poprawnego formułowania wniosków i opinii, kierowania zespołem, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe