Departament Informatyki i Telekomunikacji
poszukuje kandydata do pracy
w Wydziale Monitorowania i Zabezpieczeń
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- administrowanie systemami bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- rekomendowanie zabezpieczeń teleinformatycznych adekwatnych do zidentyfikowanych zagrożeń i podatności eksploatowanych systemów teleinformatycznych,
- udział w opracowywaniu i wdrażaniu wytycznych do polityki bezpieczeństwa informacji w zakresie stosowanych zabezpieczeń teleinformatycznych,
- udział w postępowaniach przetargowych,
- opracowanie i nadzór nad wykonywaniem testów bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych,
- współpraca z administratorami eksploatowanych systemów teleinformatycznych.
Wymagania formalne w stosunku do kandydata:
- wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: informatyka, elektronika
lub pokrewne.
Wymagania kompetencyjne w stosunku do kandydata:
- doświadczenie w pracy w instytucjach finansowych na stanowiskach związanych
z bezpieczeństwem teleinformatycznym, - doświadczenie w administrowaniu wybranymi systemami bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- znajomość na poziomie administracyjnym zagadnień sieciowych, systemów operacyjnych,
- znajomość protokołów sieciowych,
- programowanie w wybranych językach skryptowych,
- znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem testów bezpieczeństwa,
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- zaangażowanie i odpowiedzialność za efekty własnej pracy,
- sumienność i terminowość w zakresie powierzonych zadań,
- umiejętność pracy w zespole,
- zdolność do pracy pod presją czasu.
Dodatkowymi atutami będą:
- potwierdzona certyfikatem znajomość zagadnień bezpieczeństwa systemów operacyjnych,
- posiadanie innych certyfikatów bezpieczeństwa informacji,
- znajomość wybranej metodyki prowadzenia projektów,
- znajomość wybranego środowiska rozwoju oprogramowania.