Jakości Obsługi Pacjenta
Główne zadania:
- Współtworzenie programów i materiałów szkoleniowych, programów rozwoju pracowników i menedżerów;
- Prowadzenie szkoleń i coachingu dla pracowników i menedżerów;
- Rozwój postaw pro-sprzedażowych;
- Tworzenie i wdrażanie planów naprawczych zwiększających efektywność i jakość obsługową;
- Analiza potrzeb szkoleniowych;
- Analiza efektywności podejmowanych działań rozwojowych;
- Uczestniczenie w spotkaniach kadry menedżerskiej.
- Stabilną pracę w firmie będącej liderem w branży prywatnych usług medycznych w Polsce;
- Szansę udziału w kreowaniu najwyższych standardów obsługi Klienta w dynamicznie zmieniającym się środowisku, otwartym na nowe rozwiązania i doskonalenie procesów;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwość udziału w projektach prozdrowotnych;
- Niezbędne narzędzia do pracy.
- Wykształcenie wyższe;
- Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze prowadzenia szkoleń;
- Ukończony kurs coachingu udokumentowany certyfikatem;
- Umiejętność pracy w trybie projektowym oraz znajomość technik prowadzenia projektów;
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w sprzedaży lub w prowadzeniu szkoleń pro-sprzedażowych;
- Znajomość zagadnień z zakresu jakości obsługi Klienta;
- Umiejętności obsługi komputera, szczególnie programów MS Office (m.in. Excel, PowerPoint);
- Dobra znajomość języka angielskiego;
- Bardzo dobre umiejętności przekazywania wiedzy, udzielania informacji zwrotnej oraz doboru właściwych narzędzi rozwojowych;
- Umiejętności i wiedza w zakresie identyfikacji potrzeb szkoleniowych oraz planowania i organizacji szkoleń;
- Dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych na terenie Polski (2-3 dni w tygodniu);
- Kreatywność, rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
- Silna motywacja do pracy, samodzielność i orientacja na cele biznesowe.
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MED
Jesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.