Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. PR i E-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii marketingowej i PR dla Uniwersytetu WSB Merito w Gdyni. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu i PR. Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi. Aktualizacja treści na stronie www....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii aktywności PR oraz pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych; Inicjowanie i prowadzenie współpracy partnerskich; Przygotowywanie strategii i harmonogramu komunikacji we wszystkich kanałach społecznościowych oraz na firmowych stronach...
  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    15 godz.
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii PR i marketingowej. Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych, prowadzenie profili. Przygotowanie i dystrybucja treści publikowanych w sieci (strony www, newslettery, maillingi). Realizacja działań w obrębie Prasowego Centrum Informacyjnego...
  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
  • Stażysta w Zespole ds. marketingu i PR

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę
    12 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: udział w projektach marketingowych (planowanie, realizacja, analiza), wsparcie przy organizacji eventów, wsparcie przy wprowadzaniu i aktualizowaniu treści na stronie www, współtworzenie contentu, analizowanie lokalnej konkurencji. Szukamy osoby, która:...
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Specjalista ds. Public Relations Wrocław
Specjalista ds. komunikacji społecznej w Biurze Koordynacji Projektu Ochrony Przeciwpowodziowej Dorzecza Odry i Wisły

Specjalista ds. komunikacji społecznej w Biurze Koordynacji Projektu Ochrony Przeciwpowodziowej Dorzecza Odry i Wisły

Biuro Koordynacji Projektu Ochrony Przeciwpowodziowej Dorzecza Odry i Wisły
Wrocław
praca stacjonarna
1752 dni temu

Ogłoszenie numer: 2570338, z dnia 2019-07-20

Biuro Koordynacji Projektu Ochrony Przeciwpowodziowej Dorzecza Odry i Wisły

Biuro Koordynacji Projektu (BKP) jako wyodrębniona jednostka organizacyjna zostało utworzone w 2007 r. dla bieżącej koordynacji wdrażania Projektu Ochrony Przeciwpowodziowej Dorzecza Odry (POPDO), a od 2008 r. po zbudowaniu jego struktury organizacyjnej sprawuje funkcje koordynacyjne w stosunku do poszczególnych interesariuszy Projektu OPDO. Zarządzeniem nr 10/2015 z dnia 4 sierpnia 2015 r. Prezes KZGW dokonał zmiany nazwy Biura na Biuro Koordynacji Projektu Ochrony Przeciwpowodziowej Dorzecza Odry i Wisły oraz rozszerzył zakres działalności o koordynację wdrażania Projektu ochrony przeciwpowodziowej w dorzeczu Odry i Wisły. W związku z wejściem w życie przepisów ustawy Prawo wodne, od 1 stycznia 2018 roku nastąpiła zmiana, która organizacyjnie usytuowała BKP jako państwową jednostkę budżetową podlegającą Ministerstwu Środowiska (Minister Środowiska był właściwy ds. działu administracji rządowej: „gospodarka wodna”). 10 stycznia 2018 r. Prezes Rady Ministrów swoim rozporządzeniem przydzielił kierowanie działem gospodarka wodna Ministrowi Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej. Rozporządzenie to weszło w życie 12 stycznia 2018 r. z dniem obowiązywania od 9 stycznia 2018 r. W wyniku tych kolejnych zmian, BKP OPDOW stało się państwową jednostką budżetową podległą pod Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej.

Specjalista ds. komunikacji społecznej w Biurze Koordynacji Projektu Ochrony Przeciwpowodziowej Dorzecza Odry i Wisły

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Opracowanie strategii komunikacji Biura Koordynacji Projektu Ochrony Przeciwpowodziowej Dorzecza Odry i Wisły, a następnie aktywny nadzór nad jej implementacją;
  • Koordynowanie tej implementacji z Jednostkami Realizującymi Projekt;
  • Zaprojektowanie oraz nadzór redaktorski (strona merytoryczna oraz współpraca przy realizacji technicznej) nad stroną internetową Biura Koordynacji oraz Projektu;
  • Koordynacja i nadzór nad szeroko rozumianymi konsultacjami społecznymi poszczególnych etapów Projektu w trakcie jego implementacji;
  • Monitorowanie, zbieranie i archiwizowanie informacji medialnych ukazujących się w prasie, radiu i telewizji, Internecie itp. na temat POPDO i POPDOW przekazywanie tych informacji Dyrektorowi Projektu oraz Dyrektorowi Biura i pozostałym Konsultanta Biura. Przygotowywanie polemik w przypadkach tego wymagających;
  • Monitorowanie potencjalnego ryzyka komunikacyjnego i reputacyjnego związanego z kolejnymi etapami wdrażania Projektu;
  • Pełnienie funkcji rzecznika prasowego Biura;
  • Działania w zakresie skutecznego komunikowania się Biura z Jednostkami Realizującymi Projekt, interesariuszami Projektu, takimi jak administracja samorządowa, administracja rządowa, organizacje pozarządowe, inne stowarzyszenia społeczne zainteresowane realizacją Projektu;
  • Opracowywanie materiałów promocyjnych i popularyzujących Projekt jako przedsięwzięcie zmierzające do podniesienia bezpieczeństwa mieszkańców Dorzeczu Odry oraz Wisły;
  • Szybkie reagowanie poprzez odpowiednie działanie i przygotowanie natychmiastowej strategii tego działania w przypadku powstania sytuacji kryzysowej w zakresie stosunków społecznych oraz dezinformacji dotyczących realizacji Projektu;
  • Ścisła współpraca z Dyrektorem Biura oraz z Dyrektorem Projektu oraz wykonywanie innych zadań związanych z realizacją Projektów.
  • Uczestniczenie w pracach komisji powoływanych przez Dyrektora Projektu.

Wymagania

  • wyższe wykształcenie w dziedzinie komunikacji publicznej, ekonomii, nauk społecznych, marketingu lub administracji publicznej;
  • dodatkowe udokumentowane doświadczenie w public relations na stanowisku odpowiedzialnym za współpracę z różnymi interesariuszami - zarówno publicznymi, jak i prywatnymi;
  • znajomość zagadnień związanych ze środowiskiem naturalnym i klęskami żywiołowymi;
  • minimum 5 lat udokumentowanego doświadczenia o obszarze public relations;
  • doświadczenie w opracowaniu i realizacji strategii komunikacji (w tym także dla instytucji publicznych);
  • umiejętność wykorzystania mediów społecznościowych w szerokiej komunikacji z otoczeniem - poparte przykładami;
  • doświadczenie w rozwiazywaniu sporów społecznych od strony public relations w miarę możliwości udokumentowane;
  • doświadczenie we współpracy z jednostkami administracji samorządowej oraz rządowej, znajomość struktur administracyjnych RP;
  • umiejętność do prowadzenia spotkań przy udziale dużej liczby osób o różnych poglądach;
  • umiejętność szybkiego reagowania na sytuacje kryzysowe w obszarze public relations z zachowaniem strategicznych celów Projektów;
  • doświadczenie w zapewnieniu wsparcia public relations dużym podmiotom realizujących inwestycje o znacznym drażliwym oddziaływaniu społecznym;
  • doświadczenie w zakresie prowadzeniu strony internetowej (nadzór redaktorski);
  • doświadczenie w zakresie wykonywania funkcji rzecznika prasowego.
  • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z różnymi grupami interesariuszy
  • pasja, zaangażowanie, nastawienie na współpracę, proaktywność;
  • dobra organizacja pracy w szybko zmieniającym się otoczeniu;
  • umiejętność tworzenia komunikatów i odpowiedzi medialnych;
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne.

W miarę możliwości należy udokumentować posiadane doświadczenie

Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. PR i E-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii marketingowej i PR dla Uniwersytetu WSB Merito w Gdyni. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu i PR. Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi. Aktualizacja treści na stronie www....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii aktywności PR oraz pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych; Inicjowanie i prowadzenie współpracy partnerskich; Przygotowywanie strategii i harmonogramu komunikacji we wszystkich kanałach społecznościowych oraz na firmowych stronach...
  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    15 godz.
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii PR i marketingowej. Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych, prowadzenie profili. Przygotowanie i dystrybucja treści publikowanych w sieci (strony www, newslettery, maillingi). Realizacja działań w obrębie Prasowego Centrum Informacyjnego...
  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
  • Stażysta w Zespole ds. marketingu i PR

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę
    12 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: udział w projektach marketingowych (planowanie, realizacja, analiza), wsparcie przy organizacji eventów, wsparcie przy wprowadzaniu i aktualizowaniu treści na stronie www, współtworzenie contentu, analizowanie lokalnej konkurencji. Szukamy osoby, która:...
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...