Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii PR i marketingowej. Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych, prowadzenie profili. Przygotowanie i dystrybucja treści publikowanych w sieci (strony www, newslettery, maillingi). Realizacja działań w obrębie Prasowego Centrum Informacyjnego...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii aktywności PR oraz pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych; Inicjowanie i prowadzenie współpracy partnerskich; Przygotowywanie strategii i harmonogramu komunikacji we wszystkich kanałach społecznościowych oraz na firmowych stronach...
  • Specjalista ds. PR i E-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii marketingowej i PR dla Uniwersytetu WSB Merito w Gdyni. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu i PR. Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi. Aktualizacja treści na stronie www....
  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. PR

Hicron Sp. z o.o.
Poznań
praca stacjonarna
1721 dni temu
Specjalista ds. PR
Miejsce pracy: Poznań

Specjalność HICRON to sprzedaż, wdrożenia i obsługa posprzedażna zaawansowanych rozwiązań z zakresu IT. Konsultanci i developerzy w trzech lokalizacjach w Polsce świadczą profesjonalne usługi w obszarze systemów klasy Enterprise. Proponujemy usługi integracji oraz projektowania dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań IT o oparciu o technologie Java, .NET,  JavaScript/HTML5 oraz ABAP. W HICRON łączymy możliwości jakie daje branża IT, międzynarodowe projekty i nowoczesne narzędzia z atmosferą firmy o polskich korzeniach, gdzie komunikacja jest otwarta, a zespół ma realny wpływ na projekty i środowisko pracy.

 

Kim jesteśmy, kim nie jesteśmy

 

Jesteśmy Zespołem Marketingu i PR. Kochamy to, co robimy i chcemy się dalej rozwijać. Nie boimy się realizacji własnych pomysłów i potrafimy przekonać, że są właściwe. A czasami wysłuchać argumentów, że jednak nie są ;) Nasza firma zajmuje się nowoczesnymi technologiami i IT, a my odnajdujemy się w tym doskonale, poszukując ciągle nowych dróg dotarcia do klienta… a więc sprawdzenia marketingowej mocy własnej na żywym organizmie. Spokojnie! To nie są testy, wszystkie działania mamy w 100% przemyślane, w końcu dajemy sobie na to czas. I jesteśmy odpowiedzialni.

 

Co będziesz u nas robić?
  • Odpowiadać za PR zewnętrzny, z naciskiem na Media Relations i Content Marketing.
  • Pisać artykuły, informacje prasowe, wsparcie w tworzeniu strony internetowej i bloga firmowego.
  • Przygotowywać materiały wideo (we współpracy z zewnętrzną agencją filmową)
  • Wspierać w organizacji eventów w formie relacji online
  • Realizować projekty na pograniczu wewnętrznego jak i zewnętrznego Employer Brandingu we współpracy z zespołem HR.
  • Wcielać w życie nowe, innowacyjne pomysły z zakresu PR oraz EB.
Pasujesz do nas, jeśli wyróżnia Cię:
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu przynajmniej bardzo dobrym (B2)
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze PR – najchętniej 2-3 letnie
  • Praktyczna znajomość kanałów Social Media (zwłaszcza LinkedIn oraz Twitter)
  • Lekkie pióro i zdolność do przekonującego „sprzedawania” własnych pomysłów
  • Rozumienie i zamiłowanie do branży IT oraz znajomość nowinek technologicznych
  • Otwartość i komunikatywność, umiejętność szybkiego nawiązywania relacji
  • Zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole
  • Pasja do marketingu: głowa pełna pomysłów, zamiłowanie do tworzenia nowych rzeczy i energia do wcielania ich w życie
  • Mile widziana znajomość j. niemieckiego oraz rynku mediów biznesowych i IT
Czego możesz się po nas spodziewać:
  • Dużej dawki humoru, wzajemnych inspiracji i wsparcia. Bo nuda zabija kreatywność – nie zrobimy Ci tego.
  • Elastycznych godzin pracy. Lekarz, hydraulik, wizyta babci, lekkie przeziębienie? Przyjdź na 7:00 lub na 10:00 albo pracuj zdalnie. Tylko nie za często, bo lubimy nasze towarzystwo J
  • Szkoleń, warsztatów, udziału w burzach mózgów. Bo nasz rozwój to rozwój firmy.
  • Wpływu na firmę, na jej PR i na kierunek własnego rozwoju. Bo to daje moc, a moc – motywację do pracy.
  • Udziału w międzynarodowych projektach. Bo znajomość języka obcego najlepiej sprawdza się w praktyce, a nie na profilu LinkedIn.
  • Imprez integracyjnych, sekcji sportowych, prywatnej opieki zdrowotnej, Multisporta, zajęć z języka niemieckiego, kawy, herbaty i pączków mniej więcej raz w tygodniu… lub częściej. Aha! Pierwsze stawiasz Ty, z okazji dołączenia do Hicron.
  • Standardowo: laptop, telefon komórkowy, pomarańczowe pufy i piłki.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii PR i marketingowej. Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych, prowadzenie profili. Przygotowanie i dystrybucja treści publikowanych w sieci (strony www, newslettery, maillingi). Realizacja działań w obrębie Prasowego Centrum Informacyjnego...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii aktywności PR oraz pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych; Inicjowanie i prowadzenie współpracy partnerskich; Przygotowywanie strategii i harmonogramu komunikacji we wszystkich kanałach społecznościowych oraz na firmowych stronach...
  • Specjalista ds. PR i E-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii marketingowej i PR dla Uniwersytetu WSB Merito w Gdyni. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu i PR. Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi. Aktualizacja treści na stronie www....
  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...