Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 64796
Warunki pracy
Pracownikom oferujemy:- proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 3860,72 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 1,9),
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
- możliwość udziału w szkoleniach,
- możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych i studiów podyplomowych,
- pakiet socjalny (możliwość ubiegania się o dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe, możliwość dofinansowania karty sportowej, dopłatę do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- możliwość dofinansowania zakupu okularów korekcyjnych,
- pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
- parking dla rowerów,
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
- praca w warunkach stresu,
- praca pod presją czasu i obciążenie psychiczne i fizyczne związane z dużą liczbą obsługiwanych zgłoszeń i ich wielowątkowym charakterem,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń od użytkowników usług IT,
- Przekazywanie zgłoszeń kolejnej linii wsparcia lub rozwiązywanie problemów i zgłoszeń wg ustalonych procedur, w tym poprzez realizację zdalnej pomocy użytkownikom,
- Nadawanie, zmiana i odbieranie uprawnień do systemów informatycznych zarządzanych przez DIRS oraz wprowadzanie do wybranych systemów treści (content) przekazanych przez komórki właściwe merytorycznie, w tym także do określonych na podstawie odpowiednich porozumień lub umów systemów należących do podmiotów/instytucji zewnętrznych, za pośrednictwem których użytkownicy z MS muszą realizować swoje obowiązki służbowe
- Wykonywanie analizy i weryfikacji otrzymanych zgłoszeń, zbieranie potrzeb i propozycji od użytkowników,
- Dbanie o zapewnienie ciągłości wykonywania zadań, w tym udzielanie informacji użytkownikom na temat stanu realizacji zgłoszeń ich dotyczących, ich ewentualnej eskalacji lub zamykania/zawieszania zgłoszeń,
- Informowanie użytkowników o planowanych niedostępnościach usług oraz nieprzewidzianych sytuacjach awaryjnych w realizacji usług IT,
- Współudział w wypracowaniu standardów ITSM w obszarze MS, wdrażanie najlepszych praktyk wykorzystywanych w zarządzaniu usługami informatycznymi, wsparcie procesów biznesowych w oparciu o dostępne metodologie (ITIL – także w języku angielskim),
- Proponowanie wpisów do bazy wiedzy na podstawie analizy zrealizowanych zgłoszeń.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku bezpośredniej obsługi użytkownika w strukturach pomocy informatycznej w szczególności w zakresie bezpośredniej obsługi zgłoszeń (pierwsza linia wsparcia IT) i przeprowadzania analizy i weryfikacji realizowanych zgłoszeń,
- znajomość systemu HP Service Manager (moduł Service Desk),
- znajomość oprogramowania Office 365 (Word, Excel, Power Point, Teams, Outlook)
- zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, pozytywne podejście do klienta, otwartość na zmiany, asertywność, radzenie sobie z presją, komunikacja,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w systemie HP Service Manager (HPSM – moduł Service Desk)
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2