Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Starszy specjalista

Starszy specjalista

Komenda Główna Policji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1842 dni temu
Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 45695

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
- zagrożenie korupcją,
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- brak windy osobowej w budynku, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • opracowywanie propozycji rozwiązań bezpieczeństwa na podstawie wyników analizy ryzyka, formalnych wymagań, stosowanych w Policji polityk i procedur bezpieczeństwa,
  • wykonywanie zadań administratora technicznego oraz centralnego dla systemów Biura Łączności i Informatyki,
  • przygotowywanie projektów dokumentów bezpieczeństwa oraz ich zmian,
  • uczestniczenie w przygotowaniu merytorycznej części dokumentacji na realizowane przez Wydział zamówienia, dostawy i usługi,
  • uczestniczenie w przygotowaniu planów ciągłości działania dla centralnych systemów teleinformatycznych biura,
  • uczestniczenie w wykonywaniu analizy ryzyka i opracowywanie projektu planu postępowania z ryzykiem,
  • monitorowanie eksploatacji centralnych systemów internetowych i międzynarodowych Policji oraz tworzenie obowiązującej dokumentacji bezpieczeństwa,
  • uczestniczenie w pracach komisji i zespołów przetargowych dotyczących projektów bezpieczeństwa systemów informatycznych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe techniczne o profilu informatycznym lub pokrewnym technicznym ukierunkowanym na systemy teleinformatyczne, lub szkoła wyższa bez wymaganego profilu i studia podyplomowe informatyczne,
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego 3 lata doświadczenia w tworzeniu systemów i rozwiązań teleinformatycznych lub praktyczne doświadczenie we wdrażaniu systemów bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych lub doświadczenie w zakresie stosowania norm serii ISO/IEC 27000,
  • dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej oraz samokształcenie merytoryczne w tym języku,
  • umiejętność tworzenia dokumentacji bezpieczeństwa systemów informatycznych,
  • umiejętność przygotowania i prowadzenia analizy ryzyka,
  • umiejętność oceniania projektów dokumentów bezpieczeństwa,
  • umiejętność analizowania,
  • umiejętność argumentowania,
  • umiejętność negocjacji z przedstawicielami innych komórek KGP lub w postępowaniach przetargowych,
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
  • zdolność samokształcenia,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość prawa zamówień publicznych,
  • znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie systemów teleinformatycznych Policji.