Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Z-ca Kierownika Działu Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Smart - HR

Kraków

50 dni temu

 

SMART-HR – jesteśmy firmą doradztwa personalnego,realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów.Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klienta – ogólnopolskiej agencji pracy, lidera na krajowym rynku rekrutacji, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Z-ca Kierownika Działu Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Kraków
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Obsługę klienta niemieckojęzycznego,
  • Pozyskiwanie nowych klientów niemieckojęzycznych (Agencje Pośrednictwa Pracy etc.),
  • Koordynację pracy zespołu i wsparcie w zakresie dopełnienia warunków zawartych umów handlowych,
  • Udział w tworzeniu budżetu sprzedażowego działu,
  • Przygotowanie i koordynacja działań marketingowych,
  • Szkolenia i motywowanie zespołu,
  • Współpracę z pozostałymi działami firmy.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
  • Znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie bardzo dobrym,
  • Co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy; doświadczenie w branży opiekunek będzie mile widziane,
  • Wykształcenia wyższego,
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
  • Umiejętności organizacji pracy własnej i zespołu,
  • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
  • Gotowości do sporadycznych wyjazdów służbowych.
Pracodawca oferuje:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat w stabilnej firmie działającej na rynku od kilkunastu lat,
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00,
  • Bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, bezpłatne zabiegi SPA),
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop i telefon,
  • Pracę w pozytywnej atmosferze,
  • Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji zawodowych.

Poznaj

Smart - HR

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, ...
Praca Kierownik ds. Obsługi Klienta