Najnowsze oferty pracy

  • Finance Manager

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Szczecin    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    4 godz.
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Standardization Project Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
  • Transition Project Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    General duties: acting leading role in medium to complex centralization projects within GA and AR accounting areas, managing transition projects in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, coordinating, and providing deliverables within each project...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Kierownik Regionalny

    Zachodniopomorska SKOK   Barlinek    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    inicjowanie, monitoring i wsparcie działań pro sprzedażowych, współpraca z pracownikami oddziałów w zakresie udzielania pożyczek, monitoring postępów w realizacji celów sprzedażowych; motywowanie i podnoszenie kwalifikacji pracowników oddziałów w zakresie obsługi klienta i...
  • Kierownik Regionalny

    Zachodniopomorska SKOK   Choszczno    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    inicjowanie, monitoring i wsparcie działań pro sprzedażowych, współpraca z pracownikami oddziałów w zakresie udzielania pożyczek, monitoring postępów w realizacji celów sprzedażowych; motywowanie i podnoszenie kwalifikacji pracowników oddziałów w zakresie obsługi klienta i...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Wrocław    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Szczecin Kierownik ds. Finansowych Szczecin
Global Head of AP and Purchase-to-Pay (P2P)

Global Head of AP and Purchase-to-Pay (P2P)

Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Szczecin
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
rekrutacja online
50 dni temu
Global Head of AP and Purchase-to-Pay (P2P)
Miejsce pracy: Szczecin
Coloplast develops products and services that make life easier for people with very personal and private medical conditions. In Szczecin we have our Business Centre that works with global financial operations, orders administration, HR and IT support, Legal & Business Ethics, marketing & data analysis activities, and many others. If you have the right profile and the right amount of curiosity and ambition you can be a part of this exciting challenge. Curiosity works here!

About the department
  • The Purchase-to-Pay department is mainly responsible for all AP related tasks (processing, booking and paying Coloplast's liabilities, creation and updating of vendor master data, vendors invoice verification and handling invoice queries for 35+ entities globally) but also for executing compliant purchase process globally.
About the role
  • Global Head of AP and Purchase-to-Pay (P2P) is responsible for Purchase-to-Pay department (~40FTE) located in CPBC, PL, Accounts Payables ledger and Travel & Expense area. They are the global owner of Basware TEM and Concur (travel system) and Alusta (invoices management system). The responsibility includes strategic development of the areas, strategic development of end to end PtP process, management of leaders and individuals, business stakeholders management and business continuity and automation projects related to the area. Global Head of AP and Purchase-to-Pay is responsible for CPBC financial audit in AP area, ISO security audit in AP area and implementation of effective and efficient finance processes.
  • She/He is the primary contact to Business Support stakeholders, Group Controlling & Reporting and Corporate Procurement. They ensure AP finance processes alignment and books compliance to both IFRS and local standards. Global Head of AP and Purchase-to-Pay is responsible for group reporting and financial year end close of AP for all served entities. She/He represents all AP finance processes in front of internal review and external audit.
  • The job is located in Szczecin and we expect you to work onsite, with hybrid possibilities.
 Responsibilities
  • Execute local and global Purchase-to-Pay projects and transitions.
  • Develop the P2P area in line with the company and CPBC strategy and vision of the area.
  • Identify opportunities within AP and P2P area (including automation).
  • Accountable and responsible for the preparation and management of external and internal financial reporting, AP accounts reconciliations.
  • Recruiting and management of AP leaders.
  • Act as an owner of AP processes globally.
  • Lead/support development of P2P processes and methods.
  • Identify synergies and opportunities between AP and other finance teams.
  • Keep close dialogue with business support group, group reporting and controlling, IT, Procurement, Global Tax & Compliance, Treasury, local organizations.
  • Manage relationships with key stakeholders during projects.
  • Maintain portfolio overview to keep track of resource availability.
  • Acts as an active member of CPBC management, department leadership, and CPBC wider leadership team, proactively providing input and feedback on CPBC performance.
  • Responsible for executing CPBC strategy for their own area.
Qualifications
  • Strong finance competencies and experience in Finance area.
  • Experienced in Accounts Payable (with success projects delivered) and understanding of Purchase-to-Pay area.
  • 5+ years of experience in leading people, preferably within Finance, AP or Purchase-to-Pay department.
  • Solid business experience from an international global organization working across boarders.
  • Strong experience in efficiency implementation (includes digitalization and automation).
  • Strategic business understanding.
  • Ability and passion to motivate and manage people.
  • Solid experience with project management and finance transitions.
We offer
  • No probation period – long-term contract from the start.
  • Hybrid and onsite work from our office in Szczecin.
  • Flexible working hours, Mon-Fri.
  • International work environment with Scandinavian culture.
  • Opportunity to use and develop foreign languages in daily work.
  • Fantastic work atmosphere full of respect and partnership.
  • Internal trainings available in CPBC Academy.
That's not all! We have even more for you, if working onsite
  • Modern workplace.
  • No dress code zone.
  • Great company events.
  • Sports card.
  • Private medical care.
  • Transportation co-funding.
  • Restaurant card.
  • Holiday bonus and occasional cards.
  • Delicious coffee and fresh fruits.
Please apply by sending your application in English.
If you are curious like we are, and want to know more about our company go to http://www.cpbc.pl

Pursuing an ambitious growth agenda, Coloplast develops and markets products and services that make life easier for people with intimate healthcare needs. Employing about 12.000 people and with products available in more than 143 countries, we are one of the world´s leading medical device companies. We are constantly growing our business and always looking for new ways to move forward – we explore, learn and look for new ways of doing things.

Coloplast is committed to being an inclusive organization, where people bring their differences to work each day, fulfil their potential and have a strong sense of belonging because – and not despite – of their differences. We therefore encourage all qualified candidates to apply regardless of gender, age, race, nationality, ethnicity, sexual orientation, religious belief or physical ability.


Visit us on Coloplast.com. Follow us on LinkedIn. Like us on Facebook.
By clicking the "Apply" or "Apply Now" button or by sending a recruitment application otherwise to Coloplast Business Centre Sp. z o.o., you agree for processing of your personal data for recruitment purposes in accordance with art. 6 par. 1 point b and f of the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and of the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation). You also agree to the processing of personal data included in the application form for future recruitments by Coloplast Business Center Sp. z o.o.
The administrator of personal data is Coloplast Business Center Sp. z o.o . with registered office in Szczecin, ul. Piastów 30, 70-064 Szczecin; contact to the Data Protection Officer: dataprotectionoffice@coloplast.com.
In addition, we would like to inform that:
  • Your personal data will be processed up to six months from the completion of the recruitment process.
  • You have the right to request access to your personal data, its rectification, erasure or limitation of processing and the right to object to processing, as well as the right to data portability.
  • You have the right to withdraw your consent at any time. The above does not affect the lawfulness of processing which was carried out on the basis of your consent before it was withdrawn.
  • You have the right to lodge a complaint with a supervisory authority - the President of the Office for Personal Data Protection.
  • Providing your personal data by yourself is voluntary, but necessary to participate in the recruitment process.
  • Decisions regarding the recruitment and selection process will not be taken in an automated manner.


 

Poznaj

Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Coloplast opracowuje produkty i dostarcza usługi ułatwiające życie osobom z dolegliwościami o bardzo osobistym charakterze. W Coloplast Business Centre świadczymy wsparcie z zakresu księgowości, IT, administracji zamówień, dokumentacji medycznej czy marketingu. Szukamy synergii pomiędzy tymi funkcjami dla tworzenia udoskonaleń i nowych możliwości.

Wspierając codzienną pracę Coloplast na całym świecie, czynimy łatwiejszym życie naszych pacjentów.

Podobne oferty

  • Finance Manager

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Szczecin    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    4 godz.
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Standardization Project Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
  • Transition Project Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    General duties: acting leading role in medium to complex centralization projects within GA and AR accounting areas, managing transition projects in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, coordinating, and providing deliverables within each project...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Kierownik Regionalny

    Zachodniopomorska SKOK   Barlinek    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    inicjowanie, monitoring i wsparcie działań pro sprzedażowych, współpraca z pracownikami oddziałów w zakresie udzielania pożyczek, monitoring postępów w realizacji celów sprzedażowych; motywowanie i podnoszenie kwalifikacji pracowników oddziałów w zakresie obsługi klienta i...
  • Kierownik Regionalny

    Zachodniopomorska SKOK   Choszczno    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    inicjowanie, monitoring i wsparcie działań pro sprzedażowych, współpraca z pracownikami oddziałów w zakresie udzielania pożyczek, monitoring postępów w realizacji celów sprzedażowych; motywowanie i podnoszenie kwalifikacji pracowników oddziałów w zakresie obsługi klienta i...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Wrocław    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...