- Ogłoszenie nr: 164667
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 listopada 2014 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Brzegu
- Powiatowy Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- główny księgowy
- do spraw księgowo - finansowych
- w zespole ds finansowo - księgowych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Oławska 25
49-306 Brzeg
Miejsce wykonywania pracy:
- Brzeg
- Brzeg
Stanowisko pracy biurowe z wyposażeniem komputerowym, siedziba znajduje się na I i II piętrze w budynku bez windy.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie gospodarki finansowej jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- prowadzenie księgowości Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Brzegu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zadaniami m.in. sporządzanie, przyjmowanie, obieg, archiwizowanie i kontrola dokumentów finansowych;
- dokonywanie analizy i kontroli zgodności operacji finansowych z planem;
- dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych;
- sporządzanie sprawozdań finansowych i innych, które wynikają z ksiąg rachunkowych oraz sporządzanie bilansu w obowiązujących terminach;
- sporządzanie planów finansowych jednostki, w tym dochodów i wydatków;
- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych, płatności wobec kontrahentów oraz rozliczeń z ZUS i US.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa
- wyjazdy służbowe na terenie województwa (bank, ZUS, US, WIW Opole i inne) oraz na terenie kraju (szkolenia).
stanowisko pracy biurowe z wyposażeniem komputerowym
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- spełnia wymagania zawarte w artykule 54 ust. 2 ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. nr 157 poz. 1240 z późn. zm.)
- biegła i praktyczna znajomość przepisów: - o finansach publicznych, - o rachunkowości, - o zamówieniach publicznych;
- umiejętność posługiwania się programami księgowymi;
- znajomość zasad gospodarki finansowej jednostki budżetowej;
- doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych,
- motywacja do pracy i poczucie odpowiedzialności
- obowiązkowość i dyspozycyjność
- biegła obsługa komputera
- samodzielność, wysoka kultura osobista, dokładność i sumienność
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów