Wykształcenie: średnie branżowe
Wymagania inne:
Niezbędne wymagania od kandydatów: 1. posiadanie obywatelstwa polskiego, poza obywatelami polskimi o zatrudnienie mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie: ekonomiczne studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 - letnią praktykę w księgowości, ekonomiczne średnie, policealne lub pomaturalne i posiada co najmniej 6 letnią praktykę w księgowości, jest wpisany/a do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów. 4. nie był/a skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. posiada umiejętność podejmowania decyzji. Wymagania dodatkowe: 1. Posiadanie doświadczenia w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych - w tym doświadczenie na stanowisku księgowego jednostki budżetowej lub zakładu budżetowego lub pracownik działu księgowo-finansowego jednostki budżetowej 2. Znajomość regulacji prawnych w zakresie: 1) Ustawa o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy; 2) Ustawa o rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej; 3) Ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego; 4) Ustawa o ordynacji podatkowej; 5) Ustawa od podatku od towaru i usług; 6) Ustawa o pracownikach samorządowych z aktami wykonawczymi do tej ustawy 7) Ustawa o podatku dochodowego od osób fizycznych; 8) Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych; 9) Ustawa o pracowniczych planach kapitałowych; 10) Ustawa o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych; 11) Ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych; 12) Kodeks pracy; 13) Ustawa o pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 3. Posiadanie umiejętności sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia; 4. Znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych; 5. Biegła obsługa komputera, arkusza kalkulacyjnego, programów księgowych, płacowych, programu Płatnik oraz urządzeń biurowych; 6. Umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu; 7. Umiejętność organizacji pracy własnej; 8. Odpowiedzialność, obowiązkowość, dyspozycyjność; 9. Komunikatywność, cierpliwość, empatia, umiejętność pracy w zespole; 10. Wysoka kultura osobista, nieposzlakowana opinia. Informacje szczegółowe na stronie internetowej BIP: http://gops.somonino.ibip.pl/public/?id=271969
Somonino
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 250 PLN
Opis wynagrodzenia:
brutto
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Witosławy 2/A, 83-314 Somonino, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Dane kontaktowe:
Agnieszka Ulaczyk
587432377
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny; 2. kwestionariusz osobowy wg załącznika, 3. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 4. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. oświadczenie o braku przeciwwskazań w stanie zdrowia do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym, 6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszonym naborem, 7. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, którym mowa w art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 8. Mile widziane dokumenty: a. referencje (o ile kandydat posiada); b. kserokopia certyfikatów/ zaświadczeń ukończenia szkoleń. c. dokumenty poświadczające wymagany staż pracy - kopie świadectw pracy, d. kopie dokumentów poświadczające wykształcenie. IX. Miejsce i termin złożenia dokumentów: Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych w zamkniętych kopertach w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Somoninie lub przesłanie pocztą na adres ośrodka (83-314 Somonino, ul. Witosławy 2A) z dopiskiem; dotyczy naboru na stanowisko Główny Księgowy w terminie do dnia 8 grudnia 2025 r. roku do godz. 9:00 (decyduje data wpływu do GOPS) Więcej informacji znajduje się na stronie: http://gops.somonino.ibip.pl/public/?id=271969
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach