Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Chrzanowie
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny księgowy
Miejsce pracy: Chrzanów
Ogłoszenie o naborze Nr 40570
Warunki pracy
Praca w siedzibie urzędu polegająca na prowadzeniu księgowości jednostki. Praca przy komputerze około 4 godzin dziennie, polegająca głównie na prowadzeniu ksiąg rachunkowych, rozliczaniu z ZUS, prowadzenie spraw kadrowych, dokonywaniu przelewów firmowych, akceptowaniu kwot do wypłat oraz czynności wspomagających zarządzanie jednostką.Zakres zadań
- Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów (np. polska ustawa o rachunkowości).
- Odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym.
- Odpowiedzialność za rozliczanie inwentaryzacji aktywów Inspektoratu, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych.
- Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby Inspektoratu, banków oraz instytucji zewnętrznych.
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych.
- Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (np. US, ZUS, GUS).
- Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych.
- Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w księgowości
- Znajomość zasad księgowości w zakresie jednostek budżetowych.
- Umiejętność interpretacji i zastosowania w praktyce przepisów prawa, znajomość Kodeksu Pracy.
- Umiejętność obsługi komputera.
- Komunikatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji rządowej.
- Doświadczenie zawodowe w obszarze sprawozdawczości budżetowej, rachunkowości budżetowej.
- Doświadczenie zawodowe w zakresie płac i kadr.
- Znajomość zagadnień z zakresu zarządzania jednostką budżetową.
- Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność oraz terminowość.