Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Puławach
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny księgowy
Miejsce pracy: Puławy
Ogłoszenie o naborze Nr 55379
Warunki pracy
1. Praca w siedzibie i poza siedzibą urzędu, od poniedziałku do piątku od 7,00 do 15,002. Wyjazdy służbowe
3. Praca przy komputerze
4. Budynek jednopiętrowy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się w budynku: brak wind i podjazdów.
Zakres zadań
- opracowywanie i realizacja planów finansowych w zakresie zatrudnienia, środków budżetowych, dochodów oraz zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
- dysponowanie środkami budżetowymi zgodnie z planem finansowym jednostki
- kontrola i analiza realizacji dochodów Skarbu Państwa oraz wydatków budżetowych jednostki, pobieranie i odprowadzanie dochodów Skarbu Państwa
- prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
- sporządzanie listy płac pracowników PIW i rozliczeń lekarzy wyznaczonych
- prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej i podatkowej
- dokonywanie bieżącej analizy sposobu gospodarowania majątkiem i środkami budżetowymi
- prowadzenie sprawozdawczości GUS, sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych oraz pozostałych sprawozdań okresowych
- obsługa systemów komputerowych z zakresu księgowości, obsługa informatycznego systemu obsługi Budżetu Państwa (Trezor)
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie - spełnia jeden z poniższych warunków: a)ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowościdoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego w księgowości w administracji publicznej
- spełnienie warunków wynikających z art. 54 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości
- znajomość przepisów dotyczących : ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, rozliczania składek na Fundusz Pracy oraz wszystkich rozliczeń związanych z ZUS i podatkiem od osób fizycznych
- umiejętność obsługi komputera i znajomość programów: Word, Excel, Outlook, Płatnik, programu finansowo-księgowego, programu kadrowo-płacowego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej
- prawo jazdy kat. B
- dyspozycyjność
- umiejętność pracy pod presją czasu
- znajomość programu Trezor, bankowości elektronicznej
- znajomość programu Probit, F-k, Płace