Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Główny specjalista

Główny specjalista

Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1488 dni temu
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 62531

Warunki pracy

Praca w terenie.
Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
Zagrożenie korupcją.
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).
Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
Elastyczny czas pracy.

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Zakres zadań

  • Przygotowywanie komunikatów i informacji prasowych dla mediów i do publikacji na stronę internetową Ministerstwa Cyfryzacji, aktywne obsługiwanie social media MC (przygotowywanie treści postów i propozycji kreacji), przygotowywanie - we współpracy z bezpośrednim przełożonym - odpowiedzi na pytania przedstawicieli mediów (krajowych i zagranicznych), w tym w zakresie projektu „Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
  • Współorganizowanie i obsługa konferencji i briefingów prasowych oraz innych spotkań/wydarzeń z udziałem przedstawicieli MC; współpraca z dziennikarzami i podmiotami zewnętrznymi w zakresie działań promocyjnych i kreatywnych, w tym w zakresie projektu „Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
  • Realizowanie proaktywnych działań PR, proponowanie przekazów i narzędzi komunikacji, zgodnie z wyznaczonymi kierunkami strategicznymi, w tym w zakresie projektu „Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
  • Przygotowywanie materiałów informacyjnych, tezowych, przemówień i prezentacji dla członków kierownictwa MC na podstawie opracowań własnych oraz materiałów udostępnionych przez inne komórki organizacyjne.
  • Przygotowywanie codziennego monitoringu mediów elektronicznych i prasy pod kątem najistotniejszych wydarzeń związanych z działaniami resortu cyfryzacji, w tym przygotowywanie codziennego przeglądu prasy dotyczącego ministra, ministerstwa oraz organów i jednostek podległych ministrowi i przez niego nadzorowanych, w tym w zakresie projektu „Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
  • Prowadzenie spraw w zakresie przyznawania patronatów honorowych Ministra, w tym przygotowywanie, w porozumieniu z właściwymi departamentami, rekomendacji dla Ministra dotyczących wniosków o przyznanie honorowego patronatu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe z zakresu dziennikarstwa lub socjologii lub nauk
o mediach i komunikacji społecznej lub nauk społecznych lub politycznych
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku (dziennikarstwo, PR, komunikacja i promocja)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo Prasowe
  • Znajomość ustawy o informacji publicznej
  • Znajomość technik i narzędzi PR
  • Znajomość zasad języka polskiego (w mowie i piśmie)
  • Umiejętność łatwego i sprawnego pisania tekstów, tzw. lekkie pióro
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Zorientowanie na osiągnięcie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie o specjalizacji dziennikarskiej
  • 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym w obszarze komunikacji i PR
  • Przeszkolenie graficzne (m.in. dla social media)
  • Umiejętność z zakresu tworzenia materiałów wykorzystywanych w mediach społecznościowych - grafiki, video, obróbka zdjęć