Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Główny specjalista

Główny specjalista

Ministerstwo Finansów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1281 dni temu
Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 69705

Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
• Elastyczny czas pracy
• Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
• Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
• Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
• Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
• Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karta fitness
• Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, bufet, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
• Doskonała lokalizacja urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
• Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
• Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie

Zakres zadań

  • Zarządzanie dokumentacją polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego w celu zapewnienia bezpieczeństwa teleinformatycznego w MF oraz jednostkach organizacyjnych.
  • Tworzenie dokumentacji bezpieczeństwa oraz aktualizowanie istniejących procedur dla procesów realizowanych w celu poprawy bezpieczeństwa teleinformatycznego w MF oraz jednostkach organizacyjnych oraz zminimalizowania zagrożeń.
  • Koordynowanie realizacji zadań dotyczących bezpieczeństwa teleinformatycznego w systemach utrzymywanych w MF i jednostkach organizacyjnych w zakresie inicjowania aktualizacji Polityki Bezpieczeństwa Informacji Resortu Finansów w celu wyznaczania kierunków i zlecania działań w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego.
  • Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych i Inspektorem Ochrony Danych w Ministerstwie Finansów w zakresie Polityki Bezpieczeństwa Informacji Resortu Finansów.
  • Uczestniczenie w przygotowywaniu dokumentacji przetargowych w zakresie właściwości wydziału.
  • Współpraca z Wydziałem Zarządzania Usługami IT w zakresie realizowania nadzoru nad CIRF.
  • Prowadzenie szkoleń dla użytkowników w zakresie procedur bezpiecznej eksploatacji oprogramowania użytkowego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania systemami
informatycznymi
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym formułowanie standardowych wypowiedzi oraz czytanie i rozumienie literatury w obszarze IT
  • Znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa systemów informatycznych
  • Znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych
  • Wiedza w zakresie tworzenia polityk bezpieczeństwa teleinformatycznego
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
  • Umiejętność współpracy w zespole.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość standardów IT obowiązujących w resorcie finansów
  • Znajomość zasad funkcjonowania jednostek podległych i nadzorowanych przez Ministra Finansów