Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Główny specjalista

Główny specjalista

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1170 dni temu
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 74378

Warunki pracy


  • Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

  • Krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe: kilka razy w roku

  • Reprezentowanie urzędu na zewnątrz

  • Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/informacja-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • odpowiada za organizację naboru projektów, w tym opracowywanie i aktualizowanie systemu / zasad i kryteriów wyboru projektów, przeprowadzenie konsultacji i uzgodnień
  • przeprowadza ocenę i wybór projektów innowacyjnych realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • monitoruje stan przygotowania i procesu realizacji oraz zamknięcia projektów innowacyjnych realizowanych w ramach Działania 4.1 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (zarówno pozakonkursowych jak i konkursowych, w tym przygotowuje i aktualizuje wytyczne i sprawozdania związane z zarządzaniem i monitorowaniem projektów, monitoruje ich postęp rzeczowy i finansowy, identyfikuje problemy i zagrożenia w realizacji projektów oraz przygotowuje propozycję rekomendacji działań naprawczych
  • bierze udział we wdrażaniu Działania 4.1 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, poprzez między innymi przygotowywanie i aktualizowanie dokumentów wdrożeniowych, wytycznych, przygotowanie umów / decyzji o dofinansowanie
  • przygotowuje i aktualizuje dokumenty dotyczące realizacji programu (w tym: szczegółowy opis osi priorytetowych programu operacyjnego, wzory umów, wytyczne, zalecenia, rekomendacje, podręczniki) w zakresie Działania 4.1 PO WER
  • organizuje i zarządza systemem wsparcia dla projektów (np. kluczowych/ indywidualnych/ pozakonkursowych) - przygotowywanie dokumentacji projektowej, bieżąca współpraca z beneficjentami projektów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie koordynacji lub rozliczania projektów realizowanych w ramach Funduszy Europejskich
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • znajomość zagadnień związanych z funduszami strukturalnymi, szczególnie z Europejskim Funduszem Społecznym
  • znajomość problematyki polityk społecznych, w szczególności w zakresie włączenia społecznego osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe