Do Twoich zadań będą należeć m.in.: budowanie trwałych relacji biznesowych z Klientami, aktywne pozyskiwanie Klientów, realizacja celów sprzedażowych, rozwijanie sprzedaży na wyznaczonym obszarze, rozpoznawanie potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, prezentacja i wprowadzanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do zadań konsultanta handlowca należy: obsługa handlowo-projektowa zapytań i klientów salonu drzwi, szafy i kuchni; opieka nad bieżącymi kontaktami handlowymi; wykonywanie ofert i opieka nad nimi; praca w zespole sympatycznych osób. proponujemy atrakcyjny produkt z 27 letnią tradycją...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Dostarczanie zamówionych towarów do klientów; Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta; Dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów; Opieka nad klientami z rejonu – doradztwo, dobór i sprzedaż części oraz innych produktów; Analiza i rozpoznawanie potrzeb klientów;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Pozyskiwanie nowych dostawców ( głównie jabłek ) Budowanie bazy kontrahentów; Zakup owoców i warzyw; Podtrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami; Kontrola jakości towarów; Współpraca z działem sprzedaży;
Eco-TechWarszawa
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie dobrych, długofalowych relacji z klientami. Przygotowywanie ofert. Wykonywanie strategii handlowej firmy. Wpływanie na rozwój przedsiębiorstwa poprzez swoje nowatorskie pomysły.
Główny cel stanowiska: Osoba pracująca na stanowisku Przedstawiciela Handlowego będzie odpowiedzialna za nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych. Do głównych zadań będą należały: realizacja planów sprzedaży, dbałość o zachowanie najwyższych standardów obsługi klienta,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 500 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Za co będziesz odpowiedzialny/a: Opieka i stały kontakt z istniejącymi już klientami firmy, Pozyskiwanie nowych klientów, Przygotowywanie indywidualnych ofert, Negocjowanie transakcji i umów handlowych, Zbieranie i przekazywanie informacji dotyczących rynku lokalnego do działu handlowego...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Realizacja celów sprzedażowych i marżowych. Budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi w kanale dostaw i Cash & Carry. Utrzymywanie stałego kontaktu i udzielania wsparcia w prowadzeniu placówki handlowej właścicielowi sklepu...
Firma OPOLTRANS jest największym w Polsce dystrybutorem części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów użytkowych. Zajmuje się również sprzedażą naczep MEGA oraz jej podzespołów. Siedziba firmy wraz z magazynem centralnym mieści się w Brzeziu koło Opola. Nowoczesny magazyn, 100.000 pozycji magazynowych oraz flota ponad 300 samochodów zapewnia codzienne dostawy części zamiennych zgodnie z wymaganiami klientów pod wskazany adres. Sieć hurtowni rozmieszczona w dużych miastach Polski pozwala na szeroki obszar działania, a dobrze wyszkoleni handlowcy zapewniają profesjonalną obsługę klientów.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy i rozszerzeniem jej działalności, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Handlowiec - branża motoryzacyjna
Miejsce pracy: Siedlce
Wymagania:
Wykształcenie minimum średnie (mechaniczne lub samochodowe)
Znajomość podstaw motoryzacji najlepiej w sektorze samochodów ciężarowych
Opoltrans Sieć Hurtowni Motoryzacyjnych zajmuje się kompleksową obsługą i zaopatrzeniem firm transportowych i serwisów samochodowych w części zamienne i usługi. Jest importerem części zamiennych z całego świata i obsługuje docelowo wiele tysięcy firm transportowych, serwisowych i handlowych w kraju i w Europie.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: budowanie trwałych relacji biznesowych z Klientami, aktywne pozyskiwanie Klientów, realizacja celów sprzedażowych, rozwijanie sprzedaży na wyznaczonym obszarze, rozpoznawanie potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, prezentacja i wprowadzanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do zadań konsultanta handlowca należy: obsługa handlowo-projektowa zapytań i klientów salonu drzwi, szafy i kuchni; opieka nad bieżącymi kontaktami handlowymi; wykonywanie ofert i opieka nad nimi; praca w zespole sympatycznych osób. proponujemy atrakcyjny produkt z 27 letnią tradycją...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Dostarczanie zamówionych towarów do klientów; Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta; Dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów; Opieka nad klientami z rejonu – doradztwo, dobór i sprzedaż części oraz innych produktów; Analiza i rozpoznawanie potrzeb klientów;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Pozyskiwanie nowych dostawców ( głównie jabłek ) Budowanie bazy kontrahentów; Zakup owoców i warzyw; Podtrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami; Kontrola jakości towarów; Współpraca z działem sprzedaży;
Eco-TechWarszawa
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie dobrych, długofalowych relacji z klientami. Przygotowywanie ofert. Wykonywanie strategii handlowej firmy. Wpływanie na rozwój przedsiębiorstwa poprzez swoje nowatorskie pomysły.
Główny cel stanowiska: Osoba pracująca na stanowisku Przedstawiciela Handlowego będzie odpowiedzialna za nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych. Do głównych zadań będą należały: realizacja planów sprzedaży, dbałość o zachowanie najwyższych standardów obsługi klienta,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 500 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Za co będziesz odpowiedzialny/a: Opieka i stały kontakt z istniejącymi już klientami firmy, Pozyskiwanie nowych klientów, Przygotowywanie indywidualnych ofert, Negocjowanie transakcji i umów handlowych, Zbieranie i przekazywanie informacji dotyczących rynku lokalnego do działu handlowego...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Realizacja celów sprzedażowych i marżowych. Budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi w kanale dostaw i Cash & Carry. Utrzymywanie stałego kontaktu i udzielania wsparcia w prowadzeniu placówki handlowej właścicielowi sklepu...